Ja, hier ervaring. Moet met de lift naar het parkeerdek op de 3e verdieping. Dat duurt op zich niet zo heel lang. Ik schat nog geen minuut. Vervelend is soms wel dat er net iemand voor je de lift in gaat en dan moet je dus wachten. Meer dan 1 auto voor me komt eigenlijk weinig voor. Er staan 60 auto's op het parkeerdek. Het grootste nadeel vind ik dat onze lift een periode veel storingen had. Dan sta je dus op het dek en kan je niet weg voordat de storing verholpen is. Dat is nu verholpen gelukkig. Maar hoogzwanger durfde ik het niet aan om de auto boven te zetten. Toen de auto dus maar iets verder in de wijk gezet.
Ik heb daar ervaring mee. Ik heb eigenlijk nooit lang moeten wachten, maar het gaat hier om een kleine parkeergarage. Ligt misschien ook aan welke. Ik vond het niet vervelend ofzo in het begin hooguit een beetje vreemd.
Bedankt voor jullie reacties! Er is een kans dat wij in een appartement in de stad gaan wonen. Deze geeft dus een lift en dat lijkt mij best onhandig. Maar het valt mee zo te lezen. Is het krap binnen in de lift?
In onze lift kan een bestelbusje. Met een personenauto is het goed te doen. Ik kan als het zou moeten de autodeur openen en uitstappen.