Lekker deedee vakantie huisje, hier de hele dag al bewolkt maar wel warm, morgen zon waarschijnlijk maar dan zit ik op mijn werk 😞
Oh fijn bloementuin! Dat is goed nieuws. Wat was jouw insteek met dit topic, je idee verder? Ik zou het wel fijn vinden om meer van jullie te weten. Maar ben zo openbaar altijd wel terughoudend. Dus houden we het hier, een besloten groep, Facebook whats app? Roepen jullie maar hoe jullie er over denken
Hier ook uit Alkmaar! Met kindjes redelijk in dezelfde leeftijd zo te zien. Mijn oudste wordt bijna 4, de middelste wordt in januari 3 en de jongste is net 1 geworden. Er was ooit al een besloten club, maar volgens mij niet meer heel levend. Zal eens kijken
Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen weet alleen niet hoe je zon groep op whatsapp ofzo maakt is wel makkelijker dan op het forum
Ik wil wel een app groep aanmaken hoor. Als iedereen (die wilt) een pb stuurt, dan doe ik dat als ik een aantal nummers heb
Dat heb ik ook anders ben je zo herkenbaar gelijk. Ik wil ook best wat meer te weten komen over iederen oh en WhatsApp of op fb een geheime of besloten groep vind ik persoonlijk fijner dan hier een besloten groep.
Ik maak vanavond het groepje aan, leuk als iedereen die wilt tegelijk erin komt heb 3 berichtjes gehad!
Hey, Ik zelf ben nogal terughoudend als het aankomt Op 'zomaar' mn nr geven Dus misschien om toch iedereen erbij te kunnen betrekken, Hier ook een groep maken, Want ik denk dat er naast mijn wel meerdere meiden zijn die niet snel hun Nr geven voor whatsapp Edit; voor de geinstresseerde, ik heb een clubje aangemaakt genaamd: Alkmaar & Omgeving