ik ben bang...

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepinneke, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Al maanden wordt onze wijk geteisterd door een regelmatige inbraken, een paar weken geleden ging mijn buurvrouw naar bed en zij heeft een man gezien die een poging aan het doen was haar deur te forceren... Niet een hele fijne gedachte maar nu ben ik van een hele goeie slaapster naar 1 gegaan die van elk geluidje wakker ligt en ik zou zweren dat ik gisternacht onze brievenbus een aantal keer gehoord heb... Ook vannacht hoor ik weer rare geluiden... Iemand tips voor mij om weer lekker te kunnen slapen?

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Telefoon en honkbalknuppel naast je bed?

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

als je iets van een alarm neemt dat zo loeiveel herrie maakt als het afgaat hoef je neit meer zo te liggen op elk kllein geluidje? Ik heb het ook gehad hoor. vreselijk. ik werd ook wakker van de bel of deur van vier huizen verderop enzo. dus veel van de geluiden die je hoort horen niet bij jou huis, je ligt gewoon op scherp. het duurde bij mij jaren en een verhuizing voor ik dat wakker worden van niets kwijt was. (jeetje, ik heb mijn man wat naar de voordeur gestuurt om te kijken) (hoopvol verhaal zucht;))
    check alles extra dat het goed dicht is, misschien een extra alarm? Je word wakker omdat je op scherp ligt nu, dus ik denk dat oordopjes niet werken.

4. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    het beste is om voor jezelf te relativeren is mij geleerd. wanneer je iets hoort voor je gaat kijken jezelf duidelijk vertellen dat de kans dat er iemand in je huis staat klein is omdat je goede sloten e.d. hebt. dan je bed uit en gaan kijken om jezelf gerust te stellen...

ben zelf 2 jaar geleden in mijn huis overvallen door 3 hele grote antilianen (hoorde het aan het accent) ze dachten dat ik een wietkamer had... dit was gewoon overdag aan het eind van de middag maar s'nachts had ik er veel last van, maanden niet geslapen s'nachts en tegenwoordig gaat het veel beter al slaap ik nog steeds met badkamer lamp aan zodat de hal een beetje verlicht wordt... maar gaat steeds beter...

Deel Deze Pagina