Wellicht is het als volgt makkelijker om te zoeken op provincie. Ook plaatsnaam op abc volgorde, dan is het helemaal makkelijk Via Quote krijg je het lijstje met de BB codes en hoef je deze zelf niet meer te gebruiken. Voordat je hem wil plaatsen het Quote stukje tussen [ EN ] weghalen zowel bovenaan als onderaan het bericht Succes met vrienden zoeken! Overijssel Buikje0; Zwolle Gelderland Princess25; Nijkerk Fiona1987; Renkum Noord Holland Sjakie22; Amsterdam
Overijssel Buikje0; Zwolle Gelderland Princess25; Nijkerk Fiona1987; Renkum Bengeltje21;Renkum Noord Holland Sjakie22; Amsterdam
Ik woon in Twente, zeg liever niet precies waar ivm bekende hier op het forum. Maar pb-en mag altijd Vind het wel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten.
Dames Borne hier en er zijn meerdere twentse dames hoor in het twente meiden topic regelmatig ondernemen we dingen met elkaar en de kinderen
Ja ik lees meestal dat mensen ver weg wonen, ben ik niet de enige uit deze omgeving die op ZP zit. Nou als je eens in de buurt bent en zin hebt in koffie..
Mag ik me ook aanmelden voor friesland hoewel ik wel op de grens woon bij overijsel en drenthe ben altijd wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die zich soms een beetje eenzaam voelt zeker oook met mensen die net als ik zwanger zijn enz
Hoi! Ik woon in Amersfoort met een meisje van 14 maanden. Ik ben zelf 32 en ken hier nog weinig mensen sinds onze verhuizing. Lijkt me gezellig om eens een keertje af te spreken