En Lilalief, ik woon aan de A325, vlakbij Arnhem en didam is aan te rijden in 15 minuten! Ben 33 jaar en heb een dochter van 4. Altijd gezellig om nieuwe meiden te leren kennen! Koffie lijkt mij ook lekker hihi Goetjes jopa
Tuurlijk staat er voor jou een kopje koffie klaar idd heb je fb kunnen we misschien eens met zn 3 ( of nog meer afspreken)... Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd bij hyves..
Zijn er ook Brabantse meiden die interesse hebben? Ik wel Nog niet zwanger, maar verder weinig meiden in mijn opgeving met wie ik daar over kan praten. In de buurt van Brabant is trouwens ook goed, bij weinig animo... Ik ben 24 jaar.
hoi ik woon zelf wel niet in brabant maar in nijmegen dus niet zo heel erg ver! en ik ben wel zo iemand die het ook fijn vind om met andere dames te kletsen over van alles en nog wat! ik zelf ben 23 jaar! en heb 2 kindjes, een dochtetje van 5 jaar en een zoontje van 16 maanden. dan hoor ik het wel, je mag me ook een pb sturen
@ doris. Ede is leuk! Heb er zelf ook een tijdje gewoond. Vlak bij de stad. Is al een tijdje geleden dat wel.