Hier ook een brabantse die het leuk lijkt om wat meer in contact te komen met andere meiden. Ik kom uit boxtel, ben 29 jaar, getrouwd, heb een zoontje van 14 maanden en ben 14 weken zwanger.
Ik woon ook in nijkerk ben 24 jaar en heb 2 kindjes 1 van 2 jaar en 1 van 13 weken! Mischien leuk idee om een keer koffie te drinken en kennis te maken!
Doris, ik woon ook (nog) in Ede.. vind er persoonlijk niet zoveel aan, maargoed ik ken hier dan ook bijna niemand!
Ja leuk idee! Helemaal aan het begin is nog een meisje uit Nijker. Zal vragen of ze mee wil. Stuur maar een pb met wanneer.
Mn broertje en schoonzus wonen daar.. die hebben er wel naar het zin. Opzich wel leuk stadje, en vrij 'centraal' je staat zo in wagening, maar rhenen (ouwehand dierenpark bijv.) is ook niet gek ver weg. Arnhem ben je ook zo.. al met al hebben hun (en ik vind het ook erg leuk, kom dr regelmatig) niks te klagen daar.
Overijssel Buikje0; Zwolle Gelderland Princess25; Nijkerk Fiona1987; Renkum Bengeltje21;Renkum Noord Holland Sjakie22; Amsterdam Draak86; IJmuiden
Utrecht Spikkel19- vlakbij utrecht Ben 22 jaar heb een dochtertje van 22 maanden en kan wel wat vreindinnen gebruiken