nog een foto het zit nu alleen nog maar op zijn arm maar worden steed smeer op zijn arm Bekijk bijlage 228070
Moeilijk te zien. Waterpokken beginnen meestal op de romp (vooral de rug) en breiden dan uit. Beginnen met kleine bultjes en een dag of wat later met vocht gevulde blaasjes. Meestal wat verhoging erbij. Ik heb wle eens begrepen dat het bij volwassenen best pittig kan zijn deze te hebben. Laat anders de huisarts even ernaar kijken. Heeft je vriend de waterpokken in zijn jeugd al gehad?
muggen zijn er nu helaas ook al weer.. ziet er niet uit als waterpokken vind ik is het schraal? jeukt het?
Kan ook nog gordel roos zijn, Alleen dat jeukt als de ...... Nog 30x erger dan de ergste muggenbult die je ooit gehad hebt
het ziet er -voor zover te zien op de foto- (nog) niet echt uit als gordelroos. Ik ben ook wel benieuwd of het jeukt of irriteerd ofzo..
Dat dacht ik ook, hebben jullie een tuin met vogelnesten? Kunnen vogelvlooien zijn, echt heel vies hebben wij verleden jaar gehad.. Waterpokken heerst trouwens wel, maar zijn idd echt blaasjes.
Ik ken iemand die is wezen overnachten in een hotel en die heeft daar ook zulke bultjes (beten) van zogenaamde "bed bugs" in het matras, die je niet met het blote oog ziet Maar dan zou heen z'n lichaam wel aangedaan zijn denk ik
Bij ons zat er een in de heg bij de deur, ding viel totaal niet op.. Tot we er naar gingen kijken.. Echt honderden vlooien ieuw! Ik neem aan dat de tattoo geen nieuwe is, dat het geen allergische reactie is of zo? Ff kijken.. Wat nog meer (mijn vriend krijgt ook overal bultjes van bepaalde planten kun je allergisch op reageren, kiwi..
Hahaha, maar vlooien kunnen overal weg zijn gekomen. kan in zijn jas hebben gezeten. Maar goed gaan vanzelf weer weg