Je doet het zeker goed hoor! Wij hebben ook een moeilijke slaper dus haal hem echt niet uit bed om hem mee te slepen naar vrienden,Meestal komen ze dan naar ons of we regelen een oppas. Onze vriendengroep is erg gemengt sommige hebben wel kinderen en de andere niet en een paar zijn zelfs nog vrijgezel. Wij doen dus dagjes uit met de vrienden die kids hebben wat heel leuk is,En wij gaan ook avondjes uit zonder kids heerlijk! En wat al meer meiden hier zeggen als ze geen begrip hiervoor hebben vraag ook ik me af of het dan wel zulke goede vriendinnen zijn.Als ze zelf kinderen krijgen zullen ze het zeker wel begrijpen.
Ik denk dat dat normaal is. Ze hebben geen kidneren, dus weten niet wat er bij komt kijken. Wij gaan ook niet meer weg savonds. Onze dochter gaan om 19:00 uur bed. En heel soms een keertje 19:15 maar later echt niet.
Laat je toch je partner wat vaker in het weekend samen met zijn kindje zijn en jij met je vriendinnen shoppen of gezellig high tea doen? Of spreek vaker bij jullie thuis af. Ik lig elke avond op bed als onze knul naar bed gaat (vanwege lichamelijke problemen) maar probeer 1 keer in de week iets met vriendinnen af te spreken en ik bel ze vaak als onze knul ligt te slapen. Laatst heeft vriendlief 2 dagen voor onze knul gezorgd en ben ik 2 dagen naar een sauna Welness ding geweest. Heeeeeeerlijk en we hebben voor jaren bijgeklept
Ik reageer even zonder de reacties van de rest te hebben gelezen, dus misschien is het al gezegd. Maar ik vind het onzin dat jullie het verpest hebben. Mijn eerste gedachte is dat ze dus toch niet zo'n goede vriendinnen zijn als je dacht. Oke, je geeft aan dat de rest nog geen kinderen hebben, maar ze moeten zich toch wel een beetje kunnen inleven dat jullie ritme veranderd is dankzij de kleine. Jammer dat je vriendinnen blijkbaar geen deel uit willen maken van juist deze periode van jouw leven.
Hier is regelmaat het toverwoord en S ligt er ook dagelijks om 19.00 uur in. Dat heeft ze gewoon nodig. Ik heb vooral een aantal leuke meiden hier van het forum leren kennen dus die snappen dat wel. Een keer een uitzondering is prima maar dat gaat niet wekelijks. Met mijn collega's/vriendinnen gaan we 1-2x per jaar uiteten. We hebben op 1 na allemaal kindjes in de leeftijd tussen 1 en 4 jaar en dan passen onze mannen op. Dat deden we al toen we nog geen kids hadden en dat blijven we ook doen. Beetje begrip voor jou mogen ze wel hebben. Als ze zelf kinderen hebben snappen ze het! En dat heeft niks met makkelijk te maken. Regelmaat (de drie R's) is gewoon heel belangrijk voor een kind.