heldendaad griekse chauffeur op de A15

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Triskele, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Heldendaad Griekse chauffeur op A15 - AD.nl

Een Griekse vrachtwagenchauffeur heeft vandaag op de A15 bij Barendrecht een Nederlandse collega tot stilstand gebracht die vermoedelijk onwel was geworden. Dat meldde de politie.
    De Griek ging met zijn vrachtwagen met oplegger voor de Nederlandse wagen rijden en remde af. De Nederlandse vrachtwagenchauffeur is ter plekke gereanimeerd door politieagenten en met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

Tijdens het incident is ook een Britse personenauto geraakt door de onwel geworden chauffeur. De auto raakte in een slip, maar de inzittenden bleven ongedeerd en kunnen waarschijnlijk hun weg vervolgen.

toch wel strakke actie hoor !

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Die durft zeg, wow!

3. knap

knap Niet meer actief

Die verdient een lintje. Wat een lef. Goed gedaan.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Geweldig he (jatterd :) ) maar ik moet zeggen de Grieken krijgen een hoop geld van ons maar deze ene Griek heeft zijn leven op het spel gezet om iemand te redden al het geld dubbel en dik waard ;)

ff zonder gekheid: Ik vind het echt een HELD!! hij moet op het nieuws komen en geeerd worden echt strakke actie!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    JAAAA JUICHHHH positief nieuws!! wat knap van hem zeg! wat ik me afvraag zou hij dus met zijn truck 2 die ander hebben laten remmen?? En dan zou hij wel schade hebben, niet?
    Vraag me echt af hoe dat gaat, die vrachtwagens zijn zo enorm..

6. Jel

Jel Niet meer actief

Wat bijzonder dat hij dit gedaan heeft.
    Een pluim voor de Griek.

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja ja goed gejat maar vond het wel bijzonder genoeg...

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Goed zeg.. Wat een actie!hij mag idd wel een lintje ( ofzoiets) krijgen!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hoe heeft hij die wagen dan afgeremt ??

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    goed lezen hij is ervoor gaan rijden met z,n truck, deze heeft hij in de remmen gezet zodat vr-auto 1 en 2 aan elkaar (vast) kwamen te zitten (idd een botsing) en toen is ie nog meer gaan afremmen zodat vr-auto en 1 en 2 tot stil stand kwamen.

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hmm dit gebeurt wel vaker, dus mssch omdat t een griek was het nieuws gehaald???

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Ja, ik hoorde het ook op het nieuws, heel goed van die man!

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zijn er om de haverklap dan vrachtwagenchauffeurs die niet goed worden?

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat gebeurd toch wel wekelijks. mijn vader heeft tot 2 keer toe een beroerte gehad achter het stuur van de vrachtwagen de eerste keer is hij gestopt door de vangrail (stuk van 150 meter meegenomen) de tweede keer heeft een collega inderdaad even geholpen.

Mijn vriend heeft het ook al ene keer aan de veter gehad maar die chauffeur had zelf het gas al los gelaten. maar goed ook want als vriend hem had moeten remmen dat is er schade en dus een groot probleem met weg lopende brandstof

15. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    *kijkt vol trots naar haar buik met dat halve Griekje erin* :).

Wat een held deze man. :). Poly kalo! :D.

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb van de week de remsporen op het wegdek gezien, dat was echt een behoorlijk eind. Hij is er niet zomaar even voor gaan rijden om 'em af te remmen.
    Ik vind het gewoon goed dat die man zo gehandeld heeft, of hij nou Griek is of niet...
    In de samenleving van tegenwoordig (met veel vechtpartijen, zinloos geweld en egoïsme) vindt ik dit gewoon een prachtige daad!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ervoor rijden, remmen, botsen, komt de achterste vrachtwagen onder een bepaald toerental, slaat de motor af en komt ie tot stilstand.

Deel Deze Pagina