Heldendaad Griekse chauffeur op A15 - AD.nl Een Griekse vrachtwagenchauffeur heeft vandaag op de A15 bij Barendrecht een Nederlandse collega tot stilstand gebracht die vermoedelijk onwel was geworden. Dat meldde de politie. De Griek ging met zijn vrachtwagen met oplegger voor de Nederlandse wagen rijden en remde af. De Nederlandse vrachtwagenchauffeur is ter plekke gereanimeerd door politieagenten en met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Tijdens het incident is ook een Britse personenauto geraakt door de onwel geworden chauffeur. De auto raakte in een slip, maar de inzittenden bleven ongedeerd en kunnen waarschijnlijk hun weg vervolgen. toch wel strakke actie hoor !
Geweldig he (jatterd ) maar ik moet zeggen de Grieken krijgen een hoop geld van ons maar deze ene Griek heeft zijn leven op het spel gezet om iemand te redden al het geld dubbel en dik waard ff zonder gekheid: Ik vind het echt een HELD!! hij moet op het nieuws komen en geeerd worden echt strakke actie!
JAAAA JUICHHHH positief nieuws!! wat knap van hem zeg! wat ik me afvraag zou hij dus met zijn truck 2 die ander hebben laten remmen?? En dan zou hij wel schade hebben, niet? Vraag me echt af hoe dat gaat, die vrachtwagens zijn zo enorm..
goed lezen hij is ervoor gaan rijden met z,n truck, deze heeft hij in de remmen gezet zodat vr-auto 1 en 2 aan elkaar (vast) kwamen te zitten (idd een botsing) en toen is ie nog meer gaan afremmen zodat vr-auto en 1 en 2 tot stil stand kwamen.
dat gebeurd toch wel wekelijks. mijn vader heeft tot 2 keer toe een beroerte gehad achter het stuur van de vrachtwagen de eerste keer is hij gestopt door de vangrail (stuk van 150 meter meegenomen) de tweede keer heeft een collega inderdaad even geholpen. Mijn vriend heeft het ook al ene keer aan de veter gehad maar die chauffeur had zelf het gas al los gelaten. maar goed ook want als vriend hem had moeten remmen dat is er schade en dus een groot probleem met weg lopende brandstof
Ik heb van de week de remsporen op het wegdek gezien, dat was echt een behoorlijk eind. Hij is er niet zomaar even voor gaan rijden om 'em af te remmen. Ik vind het gewoon goed dat die man zo gehandeld heeft, of hij nou Griek is of niet... In de samenleving van tegenwoordig (met veel vechtpartijen, zinloos geweld en egoïsme) vindt ik dit gewoon een prachtige daad!
ervoor rijden, remmen, botsen, komt de achterste vrachtwagen onder een bepaald toerental, slaat de motor af en komt ie tot stilstand.