Vriendinnen op zwangerschapspagina.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door josianne, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oke hier komt mijn verhaal:

Wij hebben een hechte december 2006 moeder groep.
    We hebben een groote meeting gehad in utrecht met een high tea toen de kindjes tussen de 6 en 10 weken oud waren.
    In juni hebben we weer een groote meeting gehad in Dongen bij iemand thuis.
    Afgelopen oktober hebben we een groote meeting gehad in Utrecht bij Balorig.
    En 23 feb jl hebben we weer een meeting gehad in Utrecht bij kidz city.
    En er zitten weer 2 meetings in de planning 1 mama meeting hier gaan we zonder kids lunchen met z´n allen en daarna weer een meeting met kids.
    We komen overal vandaan zelfs uit België.
    Hier in onze topic wordt echt met elkaar mee geleefd en we zorgen een beetje voor elkaar hier.
    Er vinden vaak verschillende mini meetings plaats en zelfs logeer partijtjes.

Meiden als jullie dit lezen:
    IK BEN HEEL ERG BLIJ MET JULLIE EN HOOP DAT ONZE TOPIC NOG LANG MAG BESTAAN!
    EN WE ELKAAR NOG VEEL MOGEN ZIEN.

Er is met 3 meiden (duikster, noralien en lola) zo´n hechte vriendschap ontstaan dat we zelfs in novmber een midwek op vakantie zijn geweest met onze kids. heel druk maar super, super gezellig.
    We verschillen in leeftijd werk enz maar het klikt.
    We wonen hellas veel te ver weg van elkaar (limburg, noord hooland, brabant en zeeland.)

wat erg mooi is van hier, je leerd elkaar kennen zonder oordelen over, leeftijd, uiterlijk werk enz.
    en je hebt samen en band.

2. Niet meer actief

slingding ik ben het idd met je eens dat wij een hecte groep zijn geworden...

De enige met wie ik heel veel contact heb is debbie1988, die spreek ik bijna dagelijks op msn en spreken regelmatig wat af....

Met de rest zou ik graag wat willen afspreken, maar die wonen allemaal minimaal 2 uur rijden bij mij vandaan... Maar goed. We hebben redelijk wat meetings idd.....

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Nee, weet je hoeveel mensen er hier zitten? 15160! Hiervan zijn trouwens 'slechts' 2557 leden echt actief met boven de 100 berichtjes

Het zou wel kunnen dat we met z'n allen het Vondelpark bijvoorbeeld bezetten en dan inderdaad allemaal een bordje om, groen t-shirt behalve de moderators, die een rood, die kunnen gesprekken sluiten. :)
    Wij zien het al voor ons. :)

Groetjes, Didier en Lidwina

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik heb bijna dagelijks contact (via pb) met mensi (heeft zij ook al hier geschreven ;) ).
    En we zien elkaar af en toe ook, soms gezellig bij elkaar op de koffie (en/of thee wat ik geen van beide lust dus als ik bij je op de koffie kom wil heel wat zeggen :) ;) ) en soms zien we elkaar hier in het dorp en kleppen we snel even bij.

En nu wil mensi verhuizen en komt ze misschien hier in het dorp wonen.

Groetjes Anita

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb twee meiden van het oktober mama's topic in het echt gezien. En het klikte super. Een van die meiden woont in Frankrijk en daar gaan we van de zomer heen.
    Eind deze maand hebben we een meeting in utrecht en gaan we elkaar ontmoeten.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb een goeie vriendschap met manuela gekregen door dit forum. regelmatig bellen afspreken en bijkletsen. erg leuk en onze kindjes schelen maar 3 weken. waren samen zwanger en samen shoppen.

en we hebben elkaar leren kennen doordat ze mij een PB stuurde goh leuke babykamer. bleek ze dezelfde te hebben :D

Kussie manuela

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Patroeschka is ook mijn dinnetje! En over een aantal maandjes wordt justin zijn aanstaande vrouw geboren!

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whahaha :)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) *proest* gek mens hahaha. ;)

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb een heel hecht contact met een aantal meiden met wie ik in het NOD forum heb gezeten vorig jaar in januari / februari, ondertussen ook al een paar in het echt ontmoet, het klikt enorm goed tussen ons, komen uit alle delen van het land (en zelfs uit het buitenland), heb echt het idee dat ik vriendinnen voor het leven heb gekregen!

Meiden, als jullie dit lezen; ben zo enorm blij met jullie!

xxx van mij

11. hahaha Fem, we hebben zeker vriendinnen voor het leven! Pink Ladys forever!

12. Hier nog een december 2006 mama! Daarnaast ben ik één van de vier 'midweek-meiden'. Ik sluit me helemaal aanbij Slingdings woorden. Wat bij ons topic verder nog erg leuk is, is dat helemaal niemand daar meer anoniem is. Iedereen is minstens één keer op zo'n 'grote meeting' geweest en ik ken dus iedereen inmiddels persoonlijk.

Naast de 'grote meetings' heb ik dus met de volgende mama's vaker afgesproken:

-Slingding
    -Noralien
    -Duikster
    -Otje
    -Eve

En binnenkort komen we weer wat leuke redenen om elkaar te zien, want verschillende mama's zijn weer zwanger, waaronder ikzelf. Dus wordt de 'kraammeeting' geïntroduceerd... :D

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Yep, we zijn echt vriendinnen voor altijd. Kan jullie echt niet meer missen hoor :D

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Echt wel! Snif snif, stomme zw. hormonen nog ;) hahaha

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi Fem, kun je nagaan hoe het hier is met volop razende hormonen. dikke knuffel!

16. Jeetje wat leuk allemaal zeg.... :)

Ik heb mijn prinsesje ook aan mamary der zoon beloofd. ;)

Nou maar hopen dat het wat wordt.... 8)

17. Hi hi... Jasmijn is al een poosje verloofd met Fynn (van Eve)... ;)

18. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hier nog een pinklady die haar pinklady vriendinnetjes niet meer zou kunnen missen, ik kan niet wachten om jullie in het echt te ontmoeten.
    Kus

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik heb via dit forum m'n vriendin Sonja leren kennen. Helaas zit ze zelf hier niet meer op het forum, maar we spreken elkaar nog dagelijks en spreken ook regelmatig af. (en Roos mag ik dan natuurlijk ook niet vergeten te noemen hihi :D, maar die kende ik al van een ander forum :p)

In november zijn we een weekend weg geweest met z'n 6-en en in juni gaan we 2 weken naar Frankrijk toe.

En toen we elkaar leerden kennen (bij de juni 06 mama's) waren we dus beiden zwanger van ons 1e kindje. En nu zijn we allebei zwanger van ons 2e kindje en worden we september mama's.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nog heel eventjes usmommy. Echt superleuk om je in het echt te gaan zien :D

Deel Deze Pagina