mailen en msn-nen elke dag met Loopy en vorige week is ze komen eten. Dus een lief vriendinnetje gemaakt hier
Ik heb CaatjeMo hier leren kennen. We hebben elkaar al een paar keer gezien en we hebben nog steeds regelmatig contact via msn met elkaar Verder nog niemand leren kennen van hier. Heb wel eens contact met Mensi,wat erg leuk is. Gewoon via pb of hyves. Zou leuk zijn als er iemand die in de buurt van Breda hier zou zitten
Ik ben hele goede vriendinnen geworden met suusje, sarah en Lindaaa. We spreken regelmatig af, met logeerpartijtjes hihi
Kussie terug mop! Enne vanmiddag belde Angel Eyes me om me mee te vragen voor een meidenweekend... ik vind het moeilijk zo lang zonder Louise te zijn maar ik ben er toch echt hard over na aan het denken
Ik zie Kirst78 bijna dagelijks....maar ja dat was ook al voor we zwanger waren hahahaha. Nu alleen maar meer! Dus ook bij deze even..Kirstje mocht je het lezen...Ik ben blij dat je mijn vriendinnetje bent! Volgend jaar al 15 jaar dan gaan we het samen vieren! Luv u
Leuk om te lezen dat er toch nog best veel meiden zijn die elkaar ook IRL ontmoeten! Ik heb zelf alleen Lotte en Brigitte IRL ontmoet toen we onze welverdiende prijs gingen ophalen op de Negen Maanden Beurs (al dacht de jury daar niet precies zo over als wijzelf ). Ik heb echt een super gezellige dag gehad en hoop dan ook dat we elkaar snel weer zien! Jammer genoeg ging de geplande 'Zuiden'-meeting op het laatste moment niet door. Had het leuk gevonden om weer nieuwe mensen te ontmoeten! Groetjes, Josien
slingding / lola ik heb eigenlijk niets aan jullie toe te voegen! maar vind het echt supergezellig om regelmatig contact met elkaar te hebben en elkaar te spreken. Daarnaast natuurlijk ook met alle andere decembermama's
nee nog niemand ontmoet,zou wel graag willen maar dan zou het leukst zijn dat degene in de zelfde provincie zou wonen, zodat je elkaar regelmatig kan bezoeken
Misschien beginnen met je eigen provincie te vermelden...zo val je wellicht op bij meiden uit dezelfde provincie
Heb een aantal meiden uit het noorden ontmoet (woon in friesland) en sybje kende ik nog van de basisschool van vroeger.
Heb een aantal November 2007 mama´s in real life ontmoet en daar gaat zeker een herhaling voor volgen! super leuke en lieve meiden allemaal! Op naar de dierentuin met z´n allen haha
Dat hoeft helemaal niet hoor. Suus woont in Almere en ik in Heerlen. Heeeeel ver uit mekaar dus en toch zijn we echt goede vriendinnnen geworden
heb alleen saraah uit almere een keer ontmoet bij de verloskundige lieve meid maar ik ging verhuizen dus tjah... maar het lijkt me ook erg leuk idd om meiden te ontmoeten vanuit omg den haag.