Ik ben trouwens MINIMUISJE vergeten Maar dat komt denk ik omdat ze zo dicht bij me in de buurt woont en ja weet ik niet hahaha maar ik ken haar eigenlijk ook via t forum!
Mandytjuh is wel mijn vriendinnetje geworden, maar momenteel zie ik haar wat minder door omstandigheden (ergste is, ze woont hier heeeel dichtbij)... Verder irl ontmoet: Pendrag (toch ook wel beetje vriendinnetje hoor, maar woont maar op zo'n 3 uur rijden afstand hihi) Runner Lisette28 Jodi wenniepennie (dit zijn feb07 dames) en binnenkort weer eens afspreken, hopelijk is ons groepje dan iets groter.
ja dat kan natuurlijk ook wel,maar het lijkt me ook wel leuk dat je zo ff naar mekaar toe kan gaan zondsr dat je uren moet rijden en manuela je hebt gelijk hoor! ,volgens mij bedoelt ze dat inderdaad,zal het gelijk ff gaan veranderen
Ik heb een aantal juli 2007 mums ontmoed 2x sommige 3x Ik ook wel hoor. Ow rian wil ook wat zeggen: H/.7 >JYUNGETRTETFDDDDDDDDDDSSSSSSSSSSSSS\''/.
nee ik heb geen meiden van dit forum leren kennen, wie weet ooit!? maar de meeste komen uit Nederland en ik woon in ong. van Antwerpen.
Heb niemand via dit forum leren kennen, maar mijn vriendin (toevallig ook mijn nichtje ) huppelt hier rond en een oud-collega die ik nog regelmatig zie komt hier ook weleens langs .
uhmmm zoweizo wel erg leuke contacten zowel via forum als via msn maar degene met wie ik het ook in real life goed kan vinden zijn " fay " en " minimuisje" dit zijn beide maart mama's en het is gewoon super om samen te buurte! ook heb ik veel msn contact met iemand die hier helaas niet meer meeschrijft... zij is nog steeds niet zwanger en zit diep in de mmm en is vrij zwaar
Ik heb nog niemand ontmoet eigenlijk ... Volgens mij zijn er ook niet veel meiden uit Hellevoetsluis ... zou het wel leuk vinden ...
Echt jammer he! Maar wat Adine zegt. Heb hier contact gekregen met andere juli mama's hebben nou een eigen forum en al 2 meetingen gehad. Echt super leuk en heb ook super veel aan deze dames gehad al. Bedankt. Koekensoepie Peetje Kimkivits Koeky Zanoni Kieteltje Marloes80 Kirby Adine
Ik heb een heel goed contact met de augustus mamma's 2007 ! We hebben al een aantal keer een meeting gehad, errug gezellig !
Ha dinnetje/nichtje Was het in mn vorige berichtje hier helemaal vergeten inderdaad... de Pink Ladys ken ik via dit forum, maar jou ken ik al veeeeel langer!