vriendinnen probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door bo2008, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ik leefde in een soap de afegelopen week

ik heb al 8 jaar 2 beste vriendinnen met hun alle 2 werkte ik ook
    ik en vriend S gingen ergens anders werken en T bleef op haar lokatie verder werken

S kreeg een zoontje en het ging al de tijd al slecht met haar man dus 2x uitelkaar geweest en nu definitief

van T kregen we al 2 maanden haast geen reacties dus S en ik dachten nou we horen haar vanzelf weer

tot ik vrijdag naar T ging voor een bakje thee, ze was zwaar depri en zag er niet uit ik kreeg medelij met haar
    we hadden het over vriending S en zeiden dat het wel raar was gelopen en dat haar man bij zijn moeder inwoonde en S had ook alweer een nieuwe lover!

maar er was was raars aan de hand met T en toen kwam het ze zei ik moet je iets vertellen en je moet beloven het tegen niemand te zeggen
    ik zei T je bent me maatje ik lul nooit iets door dat weet je

ze zei die 2 maanden dat jij en S niks van me hoorde dat komt omdat ik al 2 maanden een relatie heb met S haar man! ik was ik shock me buik me lichaam alles verkrampte
    maar hij woonden dus niet bij zijn moeder maar bij haar al die tijd en hij heeft haar uiteindelijk ook bedrogen met een ander meisje en daarom was ze nu zo kwaad op hem , maar hij zit aan de drugs en hij was heel agresief geweest tegen T en die voelde zich zo bang dat ze naar de politie wilt gaan om aangifte te gaan doen tegen hem hij heeft haar hele familie bedreigt waaronder haar zwangere schoonzusje, nette man!
    maar ik wist niet was ik hoorde ik ging van de zenuwen lachen en zei niks kon niks meer want hoe kan ik S nou ooit recht in haar ogen kijken terwijl ik weet waar T mee bezig is geweest

het is een erecode tussen vriendinnen dat je van elkaars exen afblijf en in het begin had S ook geen andere lover nog en toen hadden T en hij al gekust !
    nou komt erbij dat T ook nog een soa heeft opgelopen door hem en zijn slippetje werd ff niet goe dop dat moment ik heb het hele verhaal aangehooord
    ze ei dat ze me het niet durfde te vertellen omdat ik en S zo close zijn en ze denk oook dat S er niet achter zal komen
    nou geloof me zei ik tegen haar ze komt er vroeg of lat achter en zal op verhaal komen bij je

nou is S haar zoontje net jarig geweest en T en ik zouden langs gaan maar ik kan niet meeer hoe kan ik met T nou bij S gaan zitten gezelllig
    ze heeft me ergens bij betrokken waar ik helemaal niet tusen wil zitten

S is echt een topper en T ook maar T kan ook heel goed metmijn vriend en die was die dag ook ff lansg haar geweest omdat die hoorde dat het niet goed met haar ging mijn vriend zal nooit vreemdgaan omdat ik dat weet zo is die niet die verbreekt dan eerst de relatie maar me vriend zei wel tegen mij dat ze het ook zal proberen bij hem dat ze dus hetzelfde mij aan zou kunnen doen als ze nu S heeft aangedaan

ik weet niet S belde me net ook op en ik doe als ze haar problemen die ze nog heeft met haar ex verteld of ik van niks weet het liefst zeg ik het haar maar ik kan vriendin T dat ook niet aandoen ben geen verrader

ik moet tegen T zeggen dat ze het op moet biechten ik kan niet aanzien dat vriendin S van niks weet terwijl die het wel tegen mij zal zegen gelijk

en als S er achter komt hoe kwaad zal ze dan op mij zijn als ze me vraagt wist jij het en ik zeg dan ja !
    wat moet ik doen mensen ... wat een vreselijk lang verhaal maar ik zit hier echt mee en ik wou nog zo graag vertellen dat ik zwanger was maar dat valt in het niet bij deze soap die op dit moment speelt !

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Tjonge wat een verhaal zeg! :oops:
    Heb er geen woorden voor! Sta met me mond vol tanden en dat gebeurt niet snel! :rolleyes:

Liefs Marjo

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat zei me vriend dus ook nadat ik het hele verhaal tegen hem zei hij kent me vriendinnen heel goed en haar ex dus ook maar hij moest eerst keihard lachen en toen daarna zei die wat heeft ze jouw in een klotesituatie gezet

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nog iets op dat moment dat ik met me beginnende buikje bij haar zat alles aan te horen
    dacht ik de wereld is gek geworden

wat hebben ik en me vent het toch goed met elkaar stom maar zo ga je dan denken

maar ze T wou ook nog met mij naar S haar zoontjes verjaardag alsnog ! ik zei nou ik kan daar echtniet heen met jouw en doen of er niets aan de hand is nou T had daar dus geen probleem mee!
    hoe harteloos kan je zijn! maar dankzij haar kan ik me beste maatje S nu ook niet onder ogen komen

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nu zit jij dus ook in een rotsituatie volgens mij! :rolleyes:

6. randi

randi Niet meer actief

ik zou toch alles aan s opbiechten hoor want sorry t is tenslotte zelf niet eerlijk geweest ten opzichte van s en door jou erbij te betrekken vind ik ook een rotstreek , als heel dit spel uitkomt ga jij op de duur nog de schuldige zijn vrees ik. dus zou tegen t zeggen, van meid kijk vertel het haar en zeg haar erbij dat je met die situatie niet omkan en je anders verplicht ziet om het s te vertellen. tenslotte zijn vertrouwen en eerlijkheid toch het belangrijkste in een vriendschap maar die heeft t spijtig genoeg verbroken en het is aan s vind ik wat ze ermee doet

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja het knaagt aan me daarom moest ik het ff hier kwijt ik zit nu met T op msn maar ze reageert niet ik ga haar zeggen dat ze het op moet biechten aan S want die komt er toch wel achter en dan kan ze het beter nu van T horen en dan kan ik gewoon S weer onder ogen komen

T is ook bij S haar inmiddels ex schoonmoeder op bezoek geweest en de ex van S wou haar hun kindje mee naar T meenemen dan kan toch niet! dat kan ikniet toelaten

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

randi me vriend zei precies hetzelfde

9. randi

randi Niet meer actief

verstandige vriend heb je dan fiona ;) en zou echt zijn raad opvolgen hoor

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geef haar de keuze.. Of zij vertelt t nog dit weekend aan haar. Of jij doet het.. Makkelijk zat. Ben jij er af. Niet netjes van haar zeg, en dan ook nog zomaar mooi weer spelen. NO WAY hè. Kom op hoor meid, gewoon doen, anders heb jíj t straks nog gedaan.. :(

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :oops: Tjonge wat een situatie! Kun je het allemaal aan meis? :rolleyes:

"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"
    (zei me oma altijd)

Sterkte!

12. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Jeetje, wat een *piep* situatie zeg! T heeft je wel in een heel moeilijke situatie geplaatst! Je wil er zelf niet tussenin zitten, maar ongewild zit je dat nu wel! Ik sluit me aan bij Randi! Geef T een bepaalde tijd om het op te biechten aan S, doet ze dit niet binnen die tijd, dan doe jij het.
    Sterkte!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dankje meiden ik weet dat ik het ook moet doen T zal niet blij met me wezen en mischien spijt hebben dat ze me het verteld heeft maar toen ik zei vertel me maar wat er is kon ik dit toch nooit weten !
    ik wou dat ze me nooit iets had gezegd
    ja ze reageerd mooi niet op msn ik probeer het straks nog een keer anders stuur ik haar een email

bedankt meiden

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Wat een verhaal zeg! Bizar! Erg moelijk ook! Ik zou het inderdaad even de tijd geven.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jíj kan je wel 'schuldig' voelen, maar zij IS de schuldige hè! Je geeft haar n 'kans' om t op te biechten, is toch reeël? Succes!

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Ja maar als die ene vriendin erachter komt dat jij het al eerder wist.... :oops:
    Moeilijk hoor!
    Zou haar een ultimatum stellen! Dan heb je het verteld of anders doe ik het!
    Sterkte! Hoop op een goede afloop!
    (zou niet graag in jouw schoenen staan :rolleyes: )

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik zou haar ook een ultimatum stellen. Als ze het niet zegt moet je het s gewoon vertellen, anders loop je er te lang mee. En als jij in de schoenen van S zou staan zou je het ook graag willen weten denk ik! En als jij er helemaal niks overzegt voelt ze zich straks veraden door 2 vriendinnen!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja dan is het ook lullig dat is het al die tijd wist en S niks van dit alles ik ga haar 2 wekende tijd geven denk ik

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben zo blij met jullie reacties

Deel Deze Pagina