vriendinnen probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door bo2008, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Suc6 meis! ;)

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik zou gewoon mijn mond houden. En doen of mijn neus bloed.
    Het zijn alle 2 vriendinnen, dus je moet je belofte houden aan de ene, alleen wat verzwijgen voor de ander.
    Op den duur komt alles uit.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    succes! ik zou inderdaad ook tegen T zeggen dat zij het binnen 2 weken tegen S moet zeggen en dat anders jij het doet.

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    wow wat een k*t situatie zeg. maar ik sluit me bij patroeschka aan! de waarheid komt toch wel boven tafel.

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Eens met de meerderheid. Geef T een ultimatum.
    want S raak je kwijt als je het haar niet verteld, maar ze zal ook niet blij zijn als je het haar wel verteld. Is gewoon hele lastige situatie.
    En wat een soap tsjonge jonge... onvoorstelbaar.

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja het is net gooische vrouwen wat ik je zeg zucht
    en ik wou nog wel leuk nieuws aan ze vertellen !

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik vind 2 weken lang! ik zou haar gewoon een week geven ofzo. jij blijft er ook anders 2 weken mee zitten en je hebt nu wel iets leukers aan je hoofd toch!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja klopt is ook zo maar ze ik ook een hele goede vriendin we waren altijd met zijn 3en en zij heeft me in vertrouwen genomen klote he
    maar zowiezo ga ik haar een ultimatum stellen alleen ben ik bang dat ik zowiezo 1 vriendin minder erop na hou na dit alles

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vraag aan haar, wat zíj in die situatie zou hebben gedaan.. Als je het verzwijgt raak je er heel waarschijnlijk 2 kwijt.. T is en blijft eigenlijk een k*tsituatie omdat je er óf 1, óf 2 vriendinnen door kwijtraakt. Dit is toch niet eerlijk? Waarom ben jij daar dan de dupe van? Enneh, gewoon dít weekend, heb je daarna alle tijd voor je zwangerschap/kleintje.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Enneh je hebt ook n goed excuus dat ze t dit weekend vertellen moet, jij bent nl zwanger en dit soort stress is helemaal niet goed voor zo'n ukkie.. ik bedoel, maak zelf ook maar wat gebruik van deze situatie! ;)

11. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben het ook met het overgrote deel eens, ze moet het vertellen! Mijn mond houden zoals ook eerder genoemd is zou ik nooit doen.
    Om te beginnen ben je naar mijn idee al een slechte vriendin als je gaat lopen rommelen met de vent van je vriendin. Het maakt niet uit of ze nou uitelkaar zijn of niet, zoiets doe je gewoon niet. Het maakt haar een nog slechtere vriendin dat ze het niet aan S wil vertellen, maar in de plaats daarvan jou met het probleem opzadeld. Want laten we eerlijk zijn, T heeft gezegd dat ze het niet wil vertellen en heeft er blijkbaar niet zoveel moeite mee (wilde immers doen of er niets gebeurd is en gewoon naar verjaardag gaan van zoontje S), maar jij zit nu met het klote gevoel!

Ik zou tegen haar zeggen dat ze het uiterlijk dit weekend moet vertellen en dat jij het S anders verteld. Laat het haar ook meer eens op zichzelf betrekken, hoe zou zij zich gevoeld hebben als het haar vent was geweest? Dan had ze het denk ik ook fijn gevonden als iemand haar gewaarschuwd had.

T had beter iemand in vertrouwen kunnen nemen die niets met S te maken heeft. Ik vind het niet eerlijk tegenover jou dat ze je in deze situatie gebracht heeft. Jij bent toch niet degene die hier met de vent van je vriendin heeft gerommeld?! Jij raakt straks misschien een vriendin kwijt, omdat zij iets doms gedaan heeft :( Ik weet natuurlijk niet hoe jouw relatie met T is, maar als ik dan een keuze had moeten maken...

Precies zoals je zelf al hebt gezegd.. Je weet hoe je eigen man is en dat hij jou nooit zou bedriegen. Maar voor hetzelfde geld probeert ze het de volgende keer bij jouw man.

Nogmaals, ik zou haar tot eind dit weekend geven en het anders aan S vertellen. Leg S dan ook uit in wat voor situatie je hebt gezeten en dat je geprobeerd hebt om het haar op de juiste manier (door T) te laten weten. Als jij degene bent die haar het slechte nieuws moet brengen zou ik ook zeggen dat jullie vriendschap voor jou teveel waard is en er daarom niet mee wil blijven lopen. Naar mijn idee is S een betere vriendin dan T, maar goed het is niet aan mij om dat te beoordelen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en wil je heel veel sterkte wensen! Meis, meis, ik zou niet graag in jouw schoenen staan.

Liefs,
    Tijgetje

12. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik zou haar ook dwingen het te vertellen en als ze dat niet voor een bepaalde tijd vertelde zou ik het zelf vertellen.
    Ik heb ooit ook zo'n "vriendin" gehad die er met mijn ex vandoor ging...die hoef ik dus nooit weer te zien!
    Als vriendinnen doe je zulke dingen gewoon niet!

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ben het helemaal met Tijgetje eens. Denk dat het wel reeel is dat je 1 van de 2 zal verliezen en dat is natuurlijk een naar idee. Maar iemand als T zou ik liever niet als vriendin hebben. Is natuurlijk makkelijk gezegd voor mij, jij hebt een jarenlange geschiedenis met haar. Maar dit gedrag laat je wel even een hele andere nare kant van haar zien. Ik zou haar ook niet langer dan dit weekend geven.

Vreselijke situatie voor je, heeeeel veel sterkte!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o meiden ik zit nu met haar op msn en heb het tegen haar gezegd ze reageert er niet op! okay dan heb ik de keuze dat ik het S ga vertellen
    ze zegt nu dat ze dacht dat ik en S niet meer zo close waren en dat ze het me daarom vertelde dat is een leugen ik ga haar nu dwingen dan maar kwaad

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Je schreef in je eerste posting ook nog dat ze juist zei dat ze het moeilijk vond het jou te vertellen omdat jij en S zo close zijn. Klinkt alsof ze nu vluchtwegen aan het zoeken is. Heeft ze helemaal niet gereageert op jou bericht dat als zij het vertelt jij het doet?

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ze zet nu op msn had ik het je maar niet verteld en ik zit nu aan de kalmeringstabbeleten
    ik zeg zeg het haar zelf dan kan je jouw kant van het verhaal doen en dan heeft ze mischien nog ergens begrip voor je situatie waar je nu in zit
    jezus wat is dit klote

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ze vertikt het gewoon
    me man zeg dat ik niet voor verrader mag kiezen want daar rust ook geen zegen op
    dus ik moet nu het contact met allebei verbreken

T zegt dat als ik het S vertel dat er zoveel problemen van komen met het kind
    maar hij heeft het kind nooit erkend dus hij heeft nergens recht op volgens mij

en hij is depri en zwaar aan de harddrugs dus volgens mij maakt die zowiezo geen kans als het zover mag komen

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ook ik zou als ik jou was het gewoon vertellen tenslotte is de zogenaamde erecode toch al verbroken door T daarentegen zei je in je eerste bericht dat T een soa heeft opgelopen wie weet heeft S dat nu ook wel en kan zij niet worden behandeld met alle gevolgen van dien, ik denk zelf dat S wel degelijk rekening houd met het feit dat jij T de kans wilde geven het zelf op te biechten maar dat ze al te blij zal zijn als jij het verteld

succes en hou ons op de hoogte van deze aflevering van de gouden kooi (misplaatst grapje)

groetjes nathalie

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahah kan erom lachen de gouden kooi stja het lijkt er welop ja

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Jeetje wat een reactie zeg van T! Ze wil zo te horen gewoon niet de verantwoordelijkheid van haar acties nemen. Als ik jou was zou ik het nu S zo snel mogelijk vertellen. Ik denk zelf eigenlijk dat S meer een probleem zal hebben met T dan met haar ex. Weet S dat haar ex aan de drugs zit en over de soa?

Deel Deze Pagina