vriendinnen probleem

Discussion in 'De lounge' started by bo2008, Oct 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Waarom zou je het contact met allebei moeten verbreken? In mijn ogen stelt T zich niet als een goede vriendin op. Ik zou het S dus gewoon vertellen. Ik denk dat ze het alleen maar waardeerd dat je het haar verteld. Dat maakt jou geen verrader, maar juist een goede vriendin! Wat zal S ervan denken als jij het contact verbreekt zonder een logische reden? Zij weet immers niet wat jij weet!

Lieve meid, nogmaals veel succes!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    wat een verhaal zeg. ik zou echt niet weten wwat ik zou doen.

3. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    jij hebt t beloofd niks t zeggen, maar jij moet nu voor jezelf afwegen wat jij belangrijker vind.
    Ik zou zelf niks zeggen en T het laten vertellen

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb met me schoonouders gepraat die vraag ik altijd om hulp en advies
    zei zeiden dat ik me er niet meer moest bemoeien ik zal me handen in een bijennest steken en gestoken worden me schoonvader zei laat ze het uitzoeken en als S erom vraagt moet je zeggen dat je je er niet mee mocht bemoeien en dat ze daar begrip voor moest hebben

stja sta nou toe in dubio T zei net dat ze zich op de achtergrond zal houden en dat het haar spijt dat ze me erbij betrokken hebt , had ze wel eerder kunnen bedenken

5. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik zou denk ik, tegen S. zeggen dat T je iets heeft verteld en dat jij dat niet aan haar (S) kan doorvertellen, maar dat je vindt dat zij (S) het moet weten. Vertel dat S naar T moet gaan.

Op die manier heb jij het niet verklapt en laat je het aan T om het aan S te vertellen. Zij is degene die fout zit.

Ik zou dat ook zo tegen T zeggen. Dat jij aan S. doorgeeft dat ze naar T. toe moet gaan. Jij hoort er niet tussen te zitten.

Sterkte!

6. sim

sim Niet meer actief

wat aleida zegt zou ik ook adviseren, je zit er dan niet tussenin, en je 'verraad' niemand, maar je bedriegt dus nu ook niemand. ik zou dit niet voor een vriendin geheim kunnen houden, maar omdat de ander ook een vriendin is brand je ws wel je vingers. stuur de één naar de ander toe en laat ze praten. als die ex zo'n mafkees is, zal hij zich ook niet met jouw zaken bemoeien, die T zal je misschien anders wel de schuld geven dat jij het verteld heb.

ingewikkelde situatie, wens je heel veel sterkte

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Poeh wat een nare situatie zeg. Ik hoop dat deze soap een goed einde krijgt!

Sterkte met je besluit.

Share This Page