elke dag gebeld worden en weer ophangen

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoiii

ik heb een vraag
    mijn vriend wordt elke dag gebeld
    om 9.00 12.00 en 16.00
    elke keer als hij opneemt wordt er weer opgehangen
    na 2 maand zijn we dat wel zat
    en willen weten wie dat is

weten jullie hoe je daar achter kunt komen
    het is elke keer met onbekend nummer

gr marline

2. Niet meer actief

politie

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jeetje wat irritant. misschien eens beginnen met de provider (orange/hi of wat ie ook heeft) proberen? en misschien hebben zij wel een goeie tip?

en natuurlijk niet opnemen als er geen nummer wordt weergegeven. of een scheidsrechter-fluitje kopen en HEEEEEL hard in de hoorn blazen als ze weer bellen

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    is dat niet raar dan om daarmee naar de politie te gaan?

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja gewoon bij je provider aangeven. Tijden van bellen onthouden en dan kunnen zij onderzoeken wie het is.
    Heb ik namelijk zelf ook gehad, zo ben ik dr achter gekomen dat die persoon iemand anders wilde stalken alleen het verkeerde tel.nummer (die van mij) had opgeslagen.

Ja lekker is dat..

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb dat ook ooit gehad. Uiteindelijk kwam ik erachter wie het was en ik wist dat diegene financieel aan de grond zat. Beetje dom dan om te gaan zitten bellen. Ik nam vervolgens dus de hele tijd de telefoon op en legde hem dan naast de telefoon. Ik ging zelf gewoon door met m'n andere dingen. Ik moet zeggen... het heeft een weekje geduurd en toen was het over. Naderhand hoorde ik dat ie een enorme telefoonrekening eraan had overgehouden ;).

Liefs,
    Josien

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien kan hij zijn provider eens bellen? Misschien dat zij enig idee hebben hoe dat kan, ook omdat het telkens op exact dezelfde tijdstippen is.

Mijn vriend had hetzelfde, maar werd nog veel vaker gebeld door zo'n onbekend nummer, ook steeds op dezelfde tijdstippen. Mijn ouders hebben dit ook een tijdje gehad, met hun vaste lijn, ook op dezelfde tijdstippen. Ze hebben er nu allemaal geen last meer van. Wij hebben nog steeds geen idee wat dit nu is geweest. Pesterijtjes lijken sterk, omdat als je opnam, de telefoon er al gelijk op lag. Ook omdat het telkens EXACT op dezelfde tijdstippen was.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je drie dagen de tijden opschrijft,kan je provider het nummer achterhalen. Is het steeds het zelfde nummer dan kunnen ze hem blokkeren.

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    als we niet opnemen dan gaat ie gewoon over en dan belt diegene paar uur later weer

10. Niet meer actief

nee is niet dom hebben wij ook eens via de politie gedaan en die komen dan achter het nummer..

11. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik werd ook steeds gebeld. Het vervelende eraan was dat het bij mij ook nog eens 03:00 - 04:00 uur 's nachts was. De eerste keer lag ik in bed, hij ging af, ik nam op en een nare stem zei herhaaldelijk mijn naam. Mijn hart schoot zowat mijn borstkas uit. Sowieso omdat je net slaapt en gebeld wordt...
    Maargoed, ik heb dus uiteindelijk een paar weken niet meer opgenomen en het hield op... Thank God! Het is echt heel vervelend... Succes ermee.

Oh en je kunt natuurlijk ook een weekje je telefoon uit laten staan... Zal ook wel helpen.

12. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    idd gewoon de telefoon op tafel leggen en dan geeft ie vanzelf een keer op...hebben wij ook gedaan bij zo'n irri figuur!

succes

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nieuw nummer aanvragen
    fluitje naast de telefoon leggen, word er gebeld hard op blazen!

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heb ik ook gehad en na 13 sec. ( kan ik aflezen op de telefoon) hing degene weer op. Op het laatst nam ik gewoon niet meer op en na een tijdje is de lol er vanaf en belt diegene niet meer. Ook was het een geheim nr. :(

15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn man werd ook heeeel vaak gebeld, of er werd opgehangen of er werd gelachen....ik ben ervan overtuigd dat het zijn ex was.

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hij heeft die nummer al 20 jaar
    vanmorgen nam hij op en zei niks degene was ook ff stil totdat mijn vriend hallo zei toen werd er weer opgehangen

ik zeg tegen hem mischien is het je ex
    nou dat moet ik niet achterkomen

telefoon uit doen wil hij niet hij wacht op een telefoontje van z'n advocaat

17. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    haha deze tip kreeg ik ook van mijn oma, werkt perfect zegt ze hihi.
    maar tis heel vervelend, is hier ook hele lange tijd gebeurd, nu nog regelmatig en dat als mijn man vaak niet thuis is. wel vreemd want dan is het net of ze dat weten. maar onbekende nummers neem ik mooi niet meer op.

18. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    wij hebben het ook gehad en dat zijn bedrijven die jouw nummer automatisch bellen. Als je niet opneemt is het na een paar tellen over. Wij hebben Casema ingeschakeld en zijn er nu vanaf. He is dus geen stalker ofzo! Het is wel heel irritant.

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wij hebben dit ook gehad en heben toen contact op genomen met de kpn(weet niet bij welke provider je zit)hebben toen een klachten formulier ingevuld en terug gestuurd.Ze hebben toen het nummer achterhaald die ons steeds lastig viel en die heben toen een waarschuwing of iets dergelijks gehad,in ieder geval heeft het ons gehoplen we zijn daarna niet meer gebeld.
    Succes!

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik zei al dan neem ik je telefoon mee dan neem ik op kijken wat ie dan doet

hij gaat straks naar de telefoon winkel vragen wat ze eraan kunnen doen

Deel Deze Pagina