Vriendinnen vinden mijn echo erg duidelijk!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door fenniet23, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Ben vorige week voor de tweede echo geweest van 14 weken. En nou had mijn moeder die foto meegenomen naar haar werk (zij heeft collega die 2 weken verder is) en die vond dat de echo van mij heel erg duidelijk is. En mijn nicht vond dat ook! Die zij bij die van mij waren ze echt niet zo duidelijk. Nou vroeg ze aan mij of dat misschien komt omdat mijn baarmoeder dan verder voorin ligt?! Of dat ik veel of weinig vruchtwater heb?! Heeft iemand hier misschien een antwoord op?

Kijk anders maar in mijn album daar staat ons kleine wondertje in.

Dikke kus Fennita

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Hoi Fennita, ik denk dat t scheelt of het nieuwe apparatuur is, of al wat ouder. Wij hebben ook echo's met de nieuwere. Maar dit scheelt wel degelijk hoor.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Mooie foto inderdaad, :p

Ik heb ook een duidelijke foto, zeker voor bijna 10 weken( zie album) Wij hebben ook het geluk dat het vrij nieuwe aparatuur is.

4. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Fennita ik vind het een mooie echo hoor. Je ziet het kindje er heel mooi op!

5. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Het ligt aan zoveel factoren of de echo duidelijk is of niet. De apparatuur, de ligging, hoeveelheid vruchtwater, hoeveelheid vet, ervaring van de echografist, het speelt allemaal mee. Er kan dus heel veel verschil zitten tussen twee echo's.

6. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    mooie foto!

Deel Deze Pagina