Ben vorige week voor de tweede echo geweest van 14 weken. En nou had mijn moeder die foto meegenomen naar haar werk (zij heeft collega die 2 weken verder is) en die vond dat de echo van mij heel erg duidelijk is. En mijn nicht vond dat ook! Die zij bij die van mij waren ze echt niet zo duidelijk. Nou vroeg ze aan mij of dat misschien komt omdat mijn baarmoeder dan verder voorin ligt?! Of dat ik veel of weinig vruchtwater heb?! Heeft iemand hier misschien een antwoord op? Kijk anders maar in mijn album daar staat ons kleine wondertje in. Dikke kus Fennita
Hoi Fennita, ik denk dat t scheelt of het nieuwe apparatuur is, of al wat ouder. Wij hebben ook echo's met de nieuwere. Maar dit scheelt wel degelijk hoor.
Mooie foto inderdaad, Ik heb ook een duidelijke foto, zeker voor bijna 10 weken( zie album) Wij hebben ook het geluk dat het vrij nieuwe aparatuur is.
Het ligt aan zoveel factoren of de echo duidelijk is of niet. De apparatuur, de ligging, hoeveelheid vruchtwater, hoeveelheid vet, ervaring van de echografist, het speelt allemaal mee. Er kan dus heel veel verschil zitten tussen twee echo's.