Binnenkort wil ik een 'lintenhanger' of wildhaak kopen om aan ons plafond te hangen. Maar ja, er woont ook een man in mijn huis en die wil inspraak in de inrichting. Alleen heeft hij er dus niet echt 'beeld' bij en op internet kan ik ook niet heel veel verschillende plaatjes vinden. Ik zou zelf ook wel meer inspiratie op willen doen. Zijn er hier misschien al mensen die creatief bezig zijn geweest en leuke foto's kunnen laten zien? Ik wil er om de paar maanden wel iets anders aan, dus foto's van alle jaargetijden zijn welkom. Ik zit er o.a. aan te denken om in het voorjaar kleine vaasjes met (nep-)bloemetjes erin te hangen. Misschien ook wel paaseieren, van die mini-vogelhuisjes e.d. In de zomer misschien ook iets fleurigs met bloemen of iets met schelpen ofzo? In de herfst grote dennenappels, zo'n bladeren-slinger van xenos eromheen. Bij xenos en dergelijke winkels zie je nu ook veel van die houten en rotan hartjes en dergelijke. Dat vind ik ook altijd leuk. Ik zal ook wel gewoon tegen dingetjes aan moeten lopen die ik ervoor ga kopen. Maar wat ideetjes en dan vooral foto's zijn zeer welkom!
Oh, goed om te lezedat Xenos ze ook heeft. Ik wilde al naar Intratuin rijden binnenkort, maar Xenos is wel wat dichterbij!
Ik hen deze. Ook bij intratuin vandaan, over paar weken is er weer 40% korting. Hij koste mij vorig jaar 10,99 dus is niet zo veel.
Oh, dat is ook een leuke zeg! Ik twijfel nog een beetje wat ik wil. Zo'n rietenkrans is van zichzelf natuurlijk al leuk om te zien. Iets leuker dan alleen metaal. Maar je hangt er toch van alles aan natuurlijk en als je ook 'binnencirkels' hebt, kun je het misschien wel wat leuker verdelen.
deze heb ik zelf gemaakt. krans had ik nog. ketting gekocht en in stukken geknipt, haakjes erbij en ophangen maar je kan er natuurlijk aanhangen wat je wil. richting kerst wil ik nog meer kerstdingen erin hangen