Wie heeft hier ook last van of gehad? Ik heb het vooral tegen de avond einde middag zooooooo Mega koud, terwijl mijn lichaamstemp normaal is en mijn lichaam normaal aanvoeld zijn mijn handen en voeten en mijn neus steenkoud. Normaal heb ik hier nooit last van maar nu sinds een tweetal weken wel. groetjes Jet
Hoi, Ik heb er aan het begin ook erge last van gehad. Maar het komt ook wel omdat je lichaam aan het veranderen is en dat kost energie. En daar word je weer moe van en dan krijg je het koud. Gewoon lekker op tijd naar bed onder de warme dekens. Het komt vanzelf weer helemaal goed. Dikke kus Fennita
Had ik inderdaad ook in het begin. Brrrr Maar nu het tegen overgestelde. Ik heb het steeds lekker warm Zelfs als het hier in huis 17 graden is vind ik het een prima tempratuur. lekker warm aankleden helpt goed, en af en toe een warme douche,
Dat heb ik nou ook! Al een dikke week enorm koud de hele tijd, kachel hoog en vriend heeft zoiets van: het is helemaal niet koud hier! Oja en ook op mijn werk af en toe echt rillingen, brrrrrrrrrr
ja ik ken het gevoel.Ik wijt het aan het feit dat ik aan het einde van de middag en begin van de avond toch best moe kan zijn en dan kun je het altijd wat kouder krijgen. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom, is mijn huis broek aan, lekker t-shirt erboven en dan toch zo'n ongeloofelijke mega dikke trui. Maar ik ben zwanger dus het mag hahahhahahaha. liefs tascha
Oh gelukkig ik ben niet de enige die het zo ijskoud heeft. Vanmiddag was het echt heel erg hier, moest echt onder de deken met de katten erbij om een beetje op te warmen. Ik hoop dat dat binnenkort wel minder wordt, ben al een koukleum van mezelf, maar zo koud vind ik echt niet prettig. Liefs, Duveldraakje
Gelukkig ervaar ik dit niet als enige. Ik heb het soms zo koud gewoon dat ik idd in bad moet of onder de douche kachel aan werkt gewoon niet. Nou vind ik in bad gaan heerlijk en ontspannend maar midden op de dag het bad in dat is wel een beetje teveel van het goede. xxx Jet
ja hoor hier nog een koukleum (als je dat zo schrijft hihihi)! Ik denk dat het komt omdat je veel moeier bent dan normaal. En meestal als ik moe ben krijg ik het ook koud. Lekker onder de dekens of tegen hubby aankruipen dames Liefs Daan
Denk inderdaad dat dit de reden is,voor een groot deel, Ik heb het ook,ben een koukleumpje,en nu helemaal vooral mn voeten, mn vriend schrikt zich elke x rot in bed hahaha
Daar heb ik ook last van, maar ben altijd een koukleun geweest. Ik neem dan ook altijd een kruik mee naar bed, anders heeft mijn man zo'n last van mijn koude voeten (ik probeer me altijd aan hem op te warmen...hahahaha...)