vriendinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oke nou heb me ook maar aangemeld en zie wel wat er uit komt :D

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

hahahahhaha..you go girl !!!:D

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Bepster is ook een leuke site waar je je oproep kwijt kan..;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmm ik heb tegenwoordig ook wel een beetje vriendinloos.
    Maar ik ben zo 'typje' die niet elke dag belt/smst/op de koffie komt. Het moet voor mij geen verplichting worden, maar gewoon gezellig.
    Ik ben van Friesland naar de Betuwe gegaan, daar 5 jaar gewoon en aardig wat vriendinnen gemaakt :p en sinds eind vorig jaar weer naar Friesland gegaan.
    Nu heb ik veel leuk contact met collega's, en de vrouw van mijn neef die ook net een kleintje hebben.
    Maar ik merk gewoon vaak dat er weinig raakvlakken zijn bij leeftijdsgenoten.
    De meesten hebben nog geen kids, en snappen ons leventje niet echt. Nu draait het natuurlijk niet allemaal om kinderen, maar ze staan nog heel anders in het leven.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik vind jullie niet raar hoor, maar je zal net zien dat ik die ene "gezellige drinker" (leuk op het terras en als afwisseling voor mijn wat thuisblijvende vriendinnen) wel zie zitten en straks met een alcoholiste met 1000 problemen en aanhankelijksstoornissen tref. Daar zou ik dan weer een goede voor zijn, ik trek dat soort dingen vaak aan. :)

Maar ik ben ook wel vrij voorzichtig met wie "toelaat", ik wantrouw mensen die erg op me af springen vaak een beetje (mss maakt mij dat dan weer gek genoeg om op zo'n site het probleemgevalletje te zijn :D).

Ik ben liever van het observeren en keertje kletsen en dan eens voorzichtig "daten", met een noodklep die altijd open kan mocht een van ons het niet meer zien zitten. (ben je eenmaal binnen dan is het ook helemaal goed... dat dan weer wel)

Geen inschrijving voor mij, dus. Ik ga ws. gewoon verschillende hobbies starten tot ik vrouwen in mijn woonplaats ben tegengekomen die "binnen" mogen. (leer ik ook meteen pottenbakken, holistisch masseren en thais koken...:p)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat hebbik nou ook!!!! die sites staan me dan tegen, ik vind mezelf best leuk en gezellig en lekker gek.. en dan zit je straks met zo'n saaie muts opgescheept die elke keer voor je deur staat :D:D

Tis met vriendschap moeilijker denk ik om iemand af te schepen.... als het nou een date is zeg je, sorry ik ben niet verliefd... maar je kan moeilijk tegen een vriendin zeggen, ehhh nou ik vond je toch niet zo leuk hahaha :):):):)

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

hahahah ..vergeet oost indisch kantklossen niet..daar zitten de leukste types!!:D :D :D :D

8. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hoi hoi
    ik kan me ook aansluiten..
    ik heb 1 vriendin waar ik af en toe mee afspreek maar die heeft zelf nog geen kinderen dus meer van t uitgaan.
    voor de rest klets ik wel s via msn met ''vriendinnen'' maar meer ook niet.en dan komt je verhaal toch meestal anders over

(Ik ben liever van het observeren en keertje kletsen en dan eens voorzichtig "daten", met een noodklep die altijd open kan mocht een van ons het niet meer zien zitten. (ben je eenmaal binnen dan is het ook helemaal goed... dat dan weer wel)
    en dit heb ik eigenlijk ook wel

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb ook maag 1 goede vriendin. Ik had best een hele leuke vriendengroep, maar dat waren dus mensen die alleen maar wilden in goede tijden. Toen het allemaal wat slechter ging waren ze nergens meer te bekennen, dan hoeft het van mij ook niet hoor!

Maar ik ben dan ook wel een beetje moeilijk, ik wil niet van die kleefmeiden, maar gewoon af en toe, en hoor je even niets ook goed! Ik vind het wel jammer dat ik niet zo iemand heb om even mee naar de stad te gaan, lekker winkelen of gewoon even beppen. Maar ja ik woon dan ook weer in zo'n uithoek :D

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja maar dames het gaat bij die sites ook niet om het blind daten van eventuele vriendinnen heh!
    Ik kijk ook eerst de kat uit de boom hoor voor ik een eventuele vriendin in het eggie ontmoet. En dan spreken we ergens af. Of het wel of niet zou kunnen klikken merk je al n beetje op msn (waar ik ze eerst ter observatie spreek zeg maar om het kaft van het koren te scheiden) Als het wat lijkt van beide kanten merk je dat snel genoeg want als het niks is dan spreek je elkaar lang zo veel niet meer na n tijdje en al helemaal niet over van alles en nog niks. Denk je niet na n tijdje als je iets mee maakt van oooh dat moet ik dr vertellen!!
    Klikt het wel dan kan je altijd nog zien hoe of wat de eerst volgende stap zal zijn toch?
    Is het niks dan kan je dat ook zeggen en dan is ze zo weer van je msn af.

11. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hier nog zo eentje.
    Ik had ook een goede vriendin (dacht ik), maar toen ik zwanger werd is dat hard achteruit gegaan. Ik heb haar nu al anderhalf jaar niet meer gezien. Verder plaats ik wel eens oproepjes op internet, maar dan is het even leuk, maar daarna zie je ze haast niet meer verschijnen op bijv. msn, terwijl ik dacht dat t zo gezellig was. Meestal wonen ze ook vreselijk ver weg.
    Ik ben indertijd voor mijn man ook heel ver weg verhuisd en zijn vrienden zijn allemaal ouder dan ik en de meesten hebben hele andere interesses. Er zijn een paar moeders bij, waar ik contact mee heb proberen te zoeken, maar die hebben ook andere interesses en eentje negeert je gewoon. Verder nog een meid die uit dezelfde plaats als ik komt en nu hier woont en zwanger is. Dus ik dacht dat ze misschien ergens hulp mee nodig heeft. Had haar al een doptone aangeboden, maar nog niet eens een bedankje. Nee, mijn man moest het maar afleveren aan haar vriend. En dan probeer je gewoon interesse te tonen. Verder nog een schoonzusje, maar die trapt me ook iedere keer de grond weer in en geeft mensen altijd een heel rare indruk van mij (ze vertelt ze volgens mij van te voren dingen over mij, rare en saaie dingen, dus dan hebben de meeste mensen al een eerste indruk van mij die niet echt leuk is)
    Een aantal vrienden van mijn man vind ik ook leuke mensen, maar als ze dan een uitnodiging doen, dan is het altijd een uitnodiging alleen aan mijn man. Ook nu is hij weer alleen een kop koffie drinken bij een hartstikke leuk stel, maar mij hebben ze niet uitgenodigd. Volgens mij vinden ze mij maar raar.
    Heb een leesclubje gestart, maar ook die meiden waren wat anders dan ik.
    De meesten hier zijn gewoon veel ouder dan ik. En eigenlijk zoek ik ook iemand die ook kinderen heeft en een beetje soortgelijke hobbies heeft.

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoi mamavanlaura, herkenbaar zeg!
    De meeste van mn vriendinnen ben ik met mn eerste zwangerschap kwijt geraakt. Eentje was in eerste instantie helemaal blij voor me maar toen de 2e kwam haakte ze af. Ze was boos want we zouden toch samen dit en dat! Tja wist toch ook niet dat het in 1x raak zou zijn! Nooit gefeliciteerd of niets.
    En toen gingen we weer verhuizen en weg was ze.
    En zo heb ik er meerdere gehad. Ook nu weer met de zwangerschap van wendy. Wat is dat toch? Zijn ze soms bang dat het besmettelijk is ofzo om om te gaan met een zwangere of moeder?!

Heb bijna zoiets van nou gooi mij eens op msn wie weet...
    En Abcoude is zo heel ver niet. Alleen op de fiets wordt t wel even flink door trappen hihihi

13. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Muis26, ik woon ook zowat in het Gooi. Ik woon in Weesp. En kom ook uit Friesland en ben hier ook komen wonen voor mijn man die hier ook al zijn hele leven woont (Muiderberger) en ik heb een dochter van 1! Wauw, dat is een lange zin. Maar goed, als je interesse hebt.. Ik ben hier!

14. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Maar wat ik dan niet snap mamavanlaura, is dat jouw man alleen wordt uitgenodigd en hij daar dus niks van zegt? Ik bedoel hij kan jouw toch gewoon meenemen..jij hoort bij hem!

15. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Haha, het is tegenwoordig Weesp. Is dat dichterbij?
    Misschien zijn wel bang dat ze zo PLOP! zwanger worden omdat ze met je omgaan :p Dat zou wel heel gemakkelijk zijn.
    Maar een vriendin die alleen maar denkt van: ja, maar nou kunnen we dit en dat niet meer doen, is wel erg egoistisch (vind ik)

16. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ja, das waar. Maar ik vernam zoiets over gezellig ouwehoeren. En ooit ben ik uit mezelf er bij gaan zitten en toen gingen ze zich helemaal inhouden en de sfeer werd er niet leuker op. Het werd eerlijk gezegd een beetje saai en dan hebben ze het over dingen waar ik helemaal niet over mee kan praten. Heb ook vaak het idee dat ik door zijn vrienden als een 'broekie' wordt gezien.

Deel Deze Pagina