Dat is het dan ook idd, het opbouwen van nieuwe vriendschappen is moeilijk(er) probeer het wel via werk of bij het schoolplein, Op werk echt leuke meiden leren kennen, maar durf niet te zeggen dat ze vriendinnen zijn.
Ik vind het gewoon echt lastig, ze komen niet ineens uit de lucht vallen. Ik werk over het algemeen met collega's die 15 jaar ouder zijn als mij. Super leuke, lieve collega's, maar het zullen nooit de vriendschappen worden waar ik naar opzoek ben. Mijn zoontje gaat naar het kdv, maar daar krijg ik helaas niet de kans om contacten op te bouwen, uiteindelijk hoop ik dat dit veranderd als hij naar school gaat.
Zooooo herkenbaar! Ik zei ook al vielen ze maar uit de lucht soms haha. Iedereen verdient minstens 1 goede/leuke vriendin. Mijn man betekend veel voor mij,maar sommige dingen zijn gewoon niet interesant voor mijn man
Ik heb geen echte vriendinnen. Wel gehad, 2x een echte vriendin maar is bij beiden stuk gelopen doordat er drugs in het spel kwam. Je ziet mensen dan echt veranderen. Na zoveel teleurstelling houdt ik contact oppervlakkig. Ik heb de neiging om me te hechten aan iemand en daar begin ik niet meer aan.
Jeetje dat is heftig!! Drugs is ohw zo fout! Als je er zelfs niet aan zit,kun je denk ik moeilijk een vriendschap hebben.
Snap je gevoel helemaal! Hier ook een hele goede vriendin gehad, zo'n tien jaar. Maar ook uit elkaar gegroeid. Ik was bezig met huisje, boompje, beestje. Zij was compleet op haar carrière en materialistische zaken gericht. En dat werkt niet samen, want geld kan mij nou totaal niet boeien (fijn als het er is hoor, zo is het niet haha maar het is voor mij niet het belangrijkste). Verder merk ik met de vriendinnen met wie ik wel nog contact hebt, dat het eigenlijk altijd een soort eenrichtingsverkeer is. Het gaat altijd over hun problemen en dingen, maar als ik zelf ergens mee kom, wordt het min of meer afgekapt. Laatst drie uur bij een vriendin gezeten, en toen ik weg ging was het 'oh ik heb eigenlijk niet eens gevraagd hoe het met jullie gaat'. Tsja Maar ik heb het geluk om een hele lieve zus te hebben, met wie ik een hele goede band heb en alles mee kan bespreken en kan shoppen en gek kan doen. En mijn man doet maar lekker alsof hij sommige dingen interessant vindt Ik vind zijn gamen ook niet altijd even leuk, maar daar moet ik ook hele verhalen van aanhoren haha.
Oohw dat is herkenbaar!!!! Hihi heb echt weken naar een goede kennis geluisterd. Het erge was dat als ik er weg kwam,ik mij down voelde. Deze kennis wilde heeeel graag een echte vriendin zijn. Alleen was dat gevoel niet wederzijds 😳 bij haar was het veel ellende,en eingelijk nooit echts iets leuks! Er was geen balans,en dat vond ik erg jammer. Je hoord lief en leed leuke en minder leuke dingen te delen. Hihi is je man zooo game verslaafd? Heeft je zus veel vriendinnen? Ik heb een broertje maar hij is 21 en ik 32 dus aan hem heb ik helaas ook niet zoveel gehad. @ de meiden,als jullie het gezellig vinden. Stuur gerust pb hoor haha
Wat een heerlijk forum is het hier zeg en nogmaals wat een fijne reacties! Mijn schaamte gevoel is helemaal weg
Ohw trouwens iedereen een heeeeele mooie 'zon'dag gewenst 🌞🌞🌞🌞🌞
Jij ook fijne zondag gewenst!! Ik vind je hier op het forum echt heel lief. Je mag me gerust pb-en hoor!
Ik heb 2 hele goede vriendinnen. 1 ken ik al vanaf de kleuterklas en 1 hebben we ontmoet op onze opleiding die we alle 3 deden. We zijn heel hecht met zn 3tjes. we appen dagelijks en zien elkaar vaak in het weekend. onze mannen zijn ook goede vrienden van elkaar geworden en onze kinderen spelen ook met elkaar. 1 van mijn vriendinnen is ook mijn collega. we delen alles met elkaar en kunnen ons zelf zijn en gek doen. altijd veel lol. TS ik hoop dat je een goede vriendin vindt. Wie weet hier of las je kindje naar de basisschool gaat.
Bij mij is iemand pas een echte vriendin als ik weet dat ik diegene 's nachts kan opbellen met een probleem en zij voor mij klaarstaat.
Wat super gezellig! Ik ook haha. Al moet ik wel eerlijk zeggen,dat ik een hele gezellige/leuke moeder bij school heb 'gevonden' ze is echt heel aardig! Maar heeft zelf ook een bff en deelt daar hoe logisch heel veel mee! Als ik zie hoe ze met elkaar om gaan. Denk ik dat mis ik ook!