Vriendinnen

Discussie in 'De lounge' gestart door MMJ82, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Ik ben bijna 2 jaar geleden verhuisd en nog steeds helaas niet echt nieuwe vriendschappen opgebouwd. Ben 20 jaar en heb 1 kindje :) en jij

2. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohw dat is jammer indd! Je moet dan vaak opnieuw beginnen he. Ik ben 32 en 3 kindjes.

3. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook een schoolvriendin, 2maanden geleden de vriendschap verbroken. Al was het echt geen vriendschap meer. Het moest altijd van mijn kant komen, vroeger al. Ook de verjaardagen van me kinderen ,ze er 1 keer geweest, bij de oudste. Woon een half uurtje van haar, maar dat is al te ver. Nee, was er ook klaar mee. bleh, en dan gelijk verwijten natuurlijk..maar idg dan word de waarheid gezegd en daar kunnen er veel niet tegen.Maar het was wel zo.

Nu op school op zn tijd buurten als de kinders op school zijn, staan we buiten even wat te kletsen. Heb een vriendin met eem dochterje die in sep 4 jaar word, ook niet maandelijks contact mee, maar op zn tijd. We werken allebei, dus dat is soms ook moeilijk. Maar gewoon gezellig. voor de rest op het werk leuke collega's , op zn tijd wat leuks samen doen, uit eten.. etc.. dusja...

het is vaak dat je dat hoort: ''het komt van 1 kant'' jammer is dat .

4. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Ja klopt en de vriendschappen die ik had zijn verwaterd omdat niemand de moeite wil doen zover te reizen. Woon je in de stad zelf, of een dorpje ?

5. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL

De waarheid,is ohw zo belangrijk. En ik vind dar je alles tegen je beste vriendin moet kunnen zeggen. Ik ben een echte flapuit,vind ik an mijzelf. Ik zeg graag waar het op staat.
    Voor een echte vriendschap is afstand geen probleem! Okey tuurlijk lastiger met kids. En ook voor die meiden die afhankelijk zijn van het openbaar vervoer. Maar dan pak je de telefoon wat vaker 😂 en heeeeel belangrijk het moet echt van 2 kanten komen,anders werkt het niet (meer)

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Je zegt t precies goed:D klopt helemaal

7. MMJ82

MMJ82 Lid

3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL

Woon jij niet toevallig in het Noorden van het land? 😂