Bleggh weten niet wat we willen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamamijn, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    pff even m'n verhaal kwijt.

We hebben eind augustus vakantie maar hebben nog niks geboekt.
    We hadden zo iets van we zitten later in het seizoen en wachten af wat het weer doet. We zijn echt mooi weer kampeerders dus willen alleen in Nederland blijven als we zeker weten dat het mooi weer is. Dat de kans klein is gaan we vanuit. Ook zou ik dan wel graag aan zee zitten maar daar is het over het algemeen frisser dan in het binnenland, maar goed m'n dochter van 2 vind het heerlijk met zand en water te spelen. Nu ben ik op zoek naar een leuke camping die niet te groot en te massaal is en waar we eventueel een ingerichte tent kunnen huren.
    Vorig jaar hebben we 10 dagen in een chalet op een park gezeten maar was het meer een herfstvakantie omdat het dus geen zomerweer was. Dit willen we dus niet weer!
    We zouden best naar Frankrijk of Italië willen maar onze dochter van 2 heeft een hekel aan autorijden. ben ik nou verwend dat ik gewoon een lekkere strand vakantie wil?! Ben bang als we toch besluiten een 1000 km te gaan rijden we dan toch tegen aan lopen dat dit snachts te vermoeiend is omdat je de dag erna niet echt kan bijtanken omdat je kindje dan weer aandacht nodig heeft. Wie heeft hier ervaring mee? En misschien leuke suggestie voor een camping aan een meer of aan zee maar wat in 1 nacht te rijden is( overdag rijden zien we zowieso niet zitten met onze dochter )
    Sorry voor m'n lange verhaal

2. MissyG

MissyG Actief lid

4 sep 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, dit had mijn verhaal kunnen zijn ;)

Wij hebben uiteindelijk besloten om toch naar zuid-frankrijk te gaan met onze dochter van 3 en een baby. We gaan twee weken. Wij gaan ook snachts rijden, natuurlijk is het de eerste dag dan even afzien, maar daarna is het twee weken genieten. Voor ons hoort mooi weer ook echt bij vakantie. Misschien is het verwend, maar ik kan gewoon niet genieten met regen en herfstig weer ;)
    Mijn dochter vind het heerlijk om aan het strand te spelen, lekker met zand en schelpen zoeken. Wij genieten daar dan ook helemaal van.

Succes met je keuze!!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.804
    5.941
    113
    Vrouw
    #3 Zoe123, 19 jul 2015
    Laatst bewerkt: 19 jul 2015
    Met 1000 kilometer zit je aan de Vendee. Een heeerlijke streek, met fijne stranden, én veel zon! Ergo, dit gedeelte van frankrijk heeft véél zonne-uren per jaar...
    Als je s'ochtends rond 4/5 uur vertrekt, ben je die dag rond 6-en ter plekke.
    Echt een aanrader!

Vorig jaar zaten we op camping Le Zagarella, van Franceloc.
    Geboekt via de eigen site.
    Vlakbij het strand. Fijn zwembad.
    Fijn! :)

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    En als je een meertje op zoekt met zandstrandje?

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.173
    4.482
    113
    dit, heerlijke regio, lange zandstranden, rustige zee, prima weer! Veel campings rond St. Jean de monts.

anders richting de alpen, meer van annecy bijv., echter zijn dat vaak kiezel stranden geen zandstranden.

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Niet verwend hoor, mooi weer op vakantie is gewoon fijn! Wij gaan dit jaar alleen in NL op vakantie, maar ik mis Frankrijk nu al.... Volgend jaar gewoon weer richting het zuiden hoor!
    Ik zou gewoon even door de zure appel van het reizen heen bijten en lekker zuidelijk gaan. Wij zijn met onze dochter alleen (eerste keer was ze 10 mnd, tweede keer bijna 2 jaar) wel naar Zuid-Frankrijk geweest en dat ging uitstekend. Nou houdt zij wel van autorijden, dus dat scheelt. Maar ook dan zijn ze het tegen het eind van de dag wel zat. :)
    Speeltjes mee, waaronder speelgoed dat ze niet kende (vakantiecadeautjes), genoeg lekkere snacks, als je bij dag rijdt vaak pauzeren zodat ze even kan uitleven, veel van de grotere stopplekken hebben een speeltuintje buiten of een speelhoekje binnen.

Deel Deze Pagina