vitrine kast.. Wat er in zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Pff.. Toen we samen Gingen wonen, moest en zou ik een vitrine kast hebben.. Nou heb ik hem al paar jaar binnen staan en krijg 't niet na mijn zin. Het is zo Druk! Wat hebben jullie in de kast staan? Hier een foto Hoe 't nu is... Tips? Ideeën? Help?

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heb je geen mooi servies?
    Ik heb in de keuken 2 kastjes met een glazen deur, soort van vitrine dus. Ik heb hier mijn blond servies in staan!

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik had er vooral herrineringsdingen in staan, dus babydingen, van de trouwerij, kaartjes. NU heb ik geen kast meer en mis het ook niet echt alleen jammer dat die leuke dingen nu in doosjes zitten..

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik vind een vitrinekast vaak veel leuker als je de dingen een beetje per "verzameling" zet.
    Dus alle foto's op één plank,
    snuisterijnen op een andere...

Maar jouw kast is best groot, is ook gewoon moeilijk om die leuk te "vullen" denk ik?

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Het is inderdaad ''rommelig''.
    Ik zou bijvoorbeeld op 2 planken elk 1 een mandje zetten(waar je evt, iets in kan opbergen)en dan evt. een mandje in een kleur die bij je huis past of gewoon natuurkleur. en daarnaast een leuk potje met een (nep)plantje erin ofzo.
    Ook zou je 2 mooie waxinelichthoudertjes kunnen neerzetten naast elkaar en uiteraard nog echt wel een hoekje reserveren voor 1 of 2 fotolijstjes?
    zoiets?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zou er inderdaad een mooi servies in zetten ( blond is super !) en op 1 plank soort bij soort. Je kunt er ook mooie boeken inzetten een aantal op een stapeltje en een paar mooie rechtop staand..Heb je geen hobby? Iets dat je zelf maakt, verzameld of koopt? Ook leuk!

Deel Deze Pagina