Kleine irritatie

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kom ik net na 2 weken vakantie weer op school is het meteen al weer raak met een moeder :x

Mijn zoontje ( en de rest van de kids ) waren super blij elkaar weer te zien, stonden te dansen met elkaar, zingen, praten over de vakantie etc etc... Dus ik sta met wat moeders te genieten en te lachen hoe ze staan te doen, mijn zoontje heeft wat vaste vriendjes en die zaten dus nu weer met elkaar. één van die jongens die heeft een moeder en dat is net mevrouwtje zuurpruim, kolere, kan geen lachje van af, geen goedemorgen, loopt altijd met sago gezicht etc etc maar goed.. Haar zoontje( één van de beste vriendjes van mijn zoontje ) is dus over 2 weken jarig en viert dan zijn kinderfeestje, nu nodigdt hij iedereen uit behalve mijn zoontje, op zich niet erg en daar gaat het niet om want iedereen moet zelf weten wie hij of zij uitnodigd natuurlijk maar het ging mij meer om de reactie van moeders, wij liggen elkaar zowieso al niet dus dan is ieder negatief dingetje tien keer erger natuurlijk ;) ... Op een gegeven moment staat dat ventje zijn kaartjes uit te delen en zegt '' hey mama waar is dat kaartje van K ( mijn zoontje dus ) '' zegt ze '' Ja maar die ga ik echt niet uit nodigen, wat denk je zelf dat kaartje heb ik weg gegooid '' dus haar zoontje kijkt letterlijk zo :$ en ik hoor alleen maar '' ja maar, ja maar mama '' zegt ze '' niets te maar, als je het niet eens bent dan vieren we het toch niet, dag G ik ga naar me werk '' en ze gaf hem en kus en ging weer, dus ik zeg nog toen ze langs liep, '' wat laat jij je kennen zeg, dat wij elkaar niet liggen dat kan maar moet je onze zoontjes daar de dupe van laten worden ? '' zegt ze '' heb ik jou wat gevraagd '' en ze loopt zo weg ... ;)

Ik vind het zo triest he, omdat je dan als moeders onderling niet met elkaar kan opschieten mogen de kids ook niet met elkaar opschieten, vind dat zo bullshit, maar goed, beide kindjes waren dus erg verdrietig, de ene omdat hij niet op het feestje mag komen en de andere niet omdat zijn vriendje niet mag komen ...

Hoop dat die moeder hier ook lid is zodat ze kan zien wat voor een triest wijf ik het vind !!

Zo dat moest er even uit :D

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Erg kinderachtig allemaal...

3. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ach wat ontzettend sneu voor die twee kleine manneke's. Bah, dat je je als moeder zo kunt gedragen... :(

Er zitten bij mijn zoontje ook wel kinderen in de klas die ik wat minder leuk vind of waarvan ik de moeder wat minder vind, maar als hij ze wil uitnodigen voor zijn verjaardag dan mag hij dat doen. Het is tenslotte zijn verjaardagsfeestje.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat een triest mens, en zielig voor haar zoon en de jouwe.... ookal lig je elkaar niet omwille van de kids zul je je toch anders moeten opstellen.... wat een dom wijf.... sorry dat ik het zeg.... echt een goed voorbeeld voor haar kind... jeetje.... ik zou me niet laten kennen en als je eigen zoon jarig zn vriendje gewoon uitnodigen... en ook laten weten aan dat kindje dat hij welkom is en als hij niet mag het bij zn moeder ligt...

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Pfft wat kinderachtig! Erg sneu voor beide mannekes!
    Kan me je irritatie erg goed voorstellen!

6. kippiekip

@mora27: Hebben we ook gedaan, dat ventje is hier gewoon geweest met het feestje van mijn zoontje .. Het is zijn feestje en niet die van mij dus ik bepaal niet wie er wel en niet komen, ik heb ook wel kindjes die ik top vind maar goed het zijn zijn vriendjes dus daar ga ik niets over zeggen.

Gelukkig zijn ze het alweer vergeten, liep net nog even langs het schoolplein richting de winkel ( we wonen tegen over school ) en toen waren ze alweer druk met ze alle aan het spelen :D ..

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Rotwijf. Het is toch het verjaardag van het kindje en hij mag toch zelf beslissen wie er komt of niet... Vind het gewoon kinderachtig van die wijf...

8. dancingprinzess

dancingprinzess Actief lid

19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Heel erg triest allemaal :x. :x wat voor voorbeeld geef je je kind voor later als je zelf als moeder zo reageert in dit soort situaties. Good practice??? Goed voorbeeld doet goed volgend, zeg maar...

Bijons op school mogen de uitnodigingen niet meer in de klas uitgedeeld worden. Heeft te maken met het pestprotocol is me onlangs uitgelegd. Ik ben het er overigens niet helemaal mee eens. Ik vind dat het een en ander nou eenmaal onderdeel is van het leven en dat je het niet uit de weg moet gaan, maar er ook over moet kunnen praten. Ook met kleuters. Maar goed. Ik moet me aansluiten bij de visie van school ;)

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damn dat is indd triest! Uiteraard zielig voor jou zoontje, maar wat triest voor dat andere jongetje dat hij zo'n heks van een moeder heeft.
    Maar gelukkig lucht het op hier hahaha!

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wat een vertoning!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Kansloze b*tch. Het zal je moeder maar zijn! :( En hoe leg je dat uit aan twee van die mannekes...erg triest allemaal.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ag wat sneu dat vind ik echt erg
    bedoel dat ouders elkaar niet liggen oke maar kinderen hoeven daar in mijn ogen neit de dupe ervan te worden
    zielig zeg

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat een mokkel zeg!!! kom op als je kind dat graag wil!!

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    zit die moeder ook daar op school? ;)

15. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Wat een ontzettend zielig mens zeg!!! Alsof de kinderen daar iets aan kunnen doen....bah!!!! Kinderachtig hoor....

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat een triest figuur zeg,die moeder!
    Ik vind het zielig voor je zoontje omdat dat jongetje toch een van zn beste vriendjes is.
    Maar ik vind het ook sneu voor dat vriendje.
    Die wordt toch maar mooi te kakken gezet daar op dat schoolplein.En dat noemt zich moeder!
    Zoiets doe je toch niet????

17. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een achterlijk mens. En ik vind het erg sneu voor je zoontje en haar zoontje. :(

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat een akelig mens.

Zal zij zich dan later gaan afvragen waarom zoon zijn verjaardag liever zonder haar viert ;) ?

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou ja zeg.. Dat snap je toch niet??

Sommige mensen, pfff!
    Ik vind wel dat je netjes bent gebleven trouwens hihi!

20. kippiekip

@Skatje: Weet je wat het is, ik kan wel helemaal uit mijn stekker gaan maar dat gaat ook nergens over, het is nu eenmaal zo en ik spreek dr straks wel op het schoolplein als de kinderen er niet bij zijn.. ;)

Deel Deze Pagina