Wat op mn verjaardag vragen (familie)

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Hallo allemaal,

Binnenkort hoop ik weer jarig te zijn:)

Maar wat o wat zal ik op mn verjaardag vragen.
    Mn man en de familie van mijn kant vinden het leuk om iets te geven waar ik iets aan heb, wat ik graag hebben wil.

Iets huishoudelijks mag ik niet meer vragen maar moet ik gewoon kopen ;) Voorheen vroeg ik weleens iets voor in de tuin maar die staat helemaal op zn kop en hoe hij er uit komt te zien weet ik nog niet.
    Binnen heb ik ook al zoveel staan, lekker luchtje heb ik nog wel, ik hou van lezen maar zou niet weten welk boek..

Moeilijk. Tegenwoordig hebben we alles al.. *schaam* Maar vooral voor de kids is het wel erg leuk! Iemand een idee?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nieuwe nagelak kleurtjes?
    leuk jasje
    zomerse handtas
    rituals doucheschuim etc
    zomer slippers
    Iets v sierraden
    kaartjes voor musical/voorstelling oid
    nieuwe zonnebril
    nieuwe kussentjes voor op de bank
    nieuwe badjas
    etc etc etc

3. minon

minon Niet meer actief

- Een boek/ebook. Als je niet weet welke lekker rondneuzen op bol.com en er een aantal uitzoeken.
    - Ik heb een ketting van lucardi waar je van die munten in kan doen. (Mi moneda munten enzo passen ook) Ik heb voor mijn verjaardag dit jaar van mijn man een munt gevraagd.
    - Ik haak dus zou ook blij zijn met een cadeaubon van de handwerkwinkel hier
    - Geen andere hobby waar je spulletjes voor kan vragen?
    - bon van een kledingzaak waar je graag komt?
    - dagje sauna

Ik moet eerlijk bekennen dat er dit jaar alleen de munt op mijn lijstje staat en verder een wasmand, sokken, of spulletjes voor de baby als ze dan echt wat willen geven. Voor een ander is altijd makkelijker te verzinnen haha.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Hmm gaat moeilijk worden hoor.. Ik geef niks om kleding en sieraden/make up.

Ik maak veel zelf dus dat is geen optie.

Badjas/zonnebril ed heb ik gewoon allemaal.

Douchescrub en badspons staan er al op, leuk voor de meiden ;) Maar mn ouders geven wel een paar tientjes..

Kadobon van de handwerkwinkel is een goeie! Hoop dat ze die daar hebben.

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    kappersbon
    woonaccessoires

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik ga nooit naar de kapper en heb al zo veel leuke dingetjes.. En mn zusje geeft sowieso altijd zoiets, blijft leuk.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hahah je bent geen makkelijke nee ;)

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Een bon voor een dagje uit!

mn zusje gaat met mn moeder lekker naar een spa voor haar verjaardag (ik ben jaloers.....)

9. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Een dagje weg vragen! Met kids of zonder kids (van andere familie 'oppas' vragen)

10. minon

minon Niet meer actief

Dan zou ik zeggen:
    Een bon van een handwerkwinkel of een toegangskaartje voor een grote hobbybeurs.
    Een bon van deleukstetaartenshop of andere webshop (als je taarten maakt tenminste haha)
    Een dagje uit naar een leuke dierentuin of pretpark

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik vraag altijd bonnen, altijd goed!

12. Mnon

Mnon Niet meer actief

Pluimen
    Kaartjes voor een dierentuin/pretpark
    Dinerbon (die doen het hier altijd goed)
    Dvd
    Canvasbon
    Nieuwe verjaardagskalender

Geld?

Ik vraag vaak gezelligheid als cadeau, geef aan dat ik weinig wensen heb. Dus dat ik geen cadeaus hoef, en dan als ze perse iets willen geven dat ze dan zelf op zoek moeten of een bon van e.o.a. winkel

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier worden meestal bons gegeven (cd, boeken, restaurant, ...).
    Of cash geld, om bijvoorbeeld uit eten te gaan op reis.

Ik ben niet geïnteresseerd in make-up of parfum, dus daar moeten ze al niet mee afkomen. En iedereen in mijn omgeving weet dat.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bloemen
    Boekenbon
    Bon voor de sauna
    Bioscoopbon

Hmmm, allemaal met een B :)

15. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Tijdschriftenbon
    Portemonnee
    Kappersbon
    Verwenpakketje.. ( een mandje met daarin lekker eten/ drinken )

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb laatst m'n wc gepimpt en had daar dingen voor gevraagd. Nieuwe 'leuke' wc-bril, toiletrolhouder, spiegel e.d. Allemaal op zoch niet noodzakelijk en zelf zou ik nou niet direct 40 euro uitgeven aan een wc-bril. Maar om zo te krijgen *omdat ik alles al heb* vond ik het wel leuk om de wc eens helemaal een nieuwe look te geven.

Voor volgend jaar weet ik ook alweer wat. Op de overloop hebben we een 'wall of fame' met allemaal fotolijsten (en foto's dus). Ik denk dat ik dan aan iedereen ga vragen om één gevulde en eventueel nog een lege fotolijst te geven. Dan heb ik gelijk weer van iedereen een recent kiekje en weer genoeg lijstjes om het hoekje om te kunnen naar de volgende muur. :) Ik bepaal zelf welke kleur de lijst heeft, zodat het wel een beetje bij elkaar past. En ook door de manier van ophangen kun je ook met verschillende lijsten nog wel zorgen dat het één geheel blijft. (Alle lijsten in een denkbeeldig vierkant of rechthoek hangen, dus de buitenste lijsten uitlijnen zodat ze gelijk hangen.)

Deel Deze Pagina