30 weken + en minimaal harde buiken... Normaal????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik ben u bijna 32 weken en ik heb echt enkele keren last gehad van harde buiken...
    Misschien 1 of 2 keer echt een keiharde buik gehad en meer niet gedurend mijn hele zwangerschap... Is dit normaal????

Mijn lichaam lijkt helemaal niet bezig te zijn zich voor te bereiden voor de bevalling... Wie ook?:$

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Damiana ik ben vorige keer met 34 weken bevallen met een keizersnee en heb nog nooit een harde buik gehad...

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :$ 34 weken is wel vroeg he... en nul keer een harde buik... wow...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat is wel vroeg maar had met mijn bloeddruk te maken... maar misschien komen de harde buiken pas na de 34 weken...

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Het schijnt ook dat je de eerste harde buiken niet eens voelt. Soms is een harde buik amper merkbaar, en soms voelen ze heel vervelend. Dus goede kans dat je er al wel een paar hebt gehad, maar het gewoon niet hebt gemerkt omdat je bezig was met andere dingen.

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had er ook nooit last van...ik herken het pas sinds deze week, maar heb er niet veel last van. Volgens de vk. krampt je baarmoeder je hele leven samen, zelfs als baby al. Dat is puur om je baarmoeder in goede conditie te houden.
    Nu denk ik dat ik wel vaker een harde buik heb gehad, maar het niet herkend heb. Ik herken ze nu wel. Maar veel last heb ik er dus niet van.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meid wees blij dat je nog bijna geen harde buiken hebt gehad. Ik heb vanaf ca. 18 weken dagelijks harde buiken gehad. Hartstikke vervelend en uiteindelijk gewoon netjes met 39w5d bevallen. Dus ik zou zeggen: geniet lekker van je harde-buik-loze-zwangerschap :D.

8. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Mijn buik voelt alleen "hard" aan, aan de voorkant als ik een volle blaas heb maar nooit echt mn hele buik.... aan de zeikant is het meestal zacht terwijl mijn kindje daar ook lekker met zijn voetjes komt. Waarschijnlijk merk ik ze dan idd niet.

Deel Deze Pagina