Vriendlief

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door sanex, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Ik zou het vooral niet overhaasten en gewoon vragen wat hij nou echt wel.
    Want je hebt toch echt 2 mensen nodig voor een baby:p

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    ? Ik snap het probleem niet..
    Je vriend wil eigenlijk pas op z'n 30e kinderen, niet dat jij dat erg vind, maar je vind het wel vervelend dat de leeftijd steeds verschuifd? Geloof me op deze leeftijd die hij nu heeft kan hij echt nog niet plannen wat hij over +-11 jaar wil.

En je hebt ineens een bolle buik(wat je zelf ook niet begrijpt) en dat vind hij eng omdat hij bang is dat je zwanger bent, maar dat ben je niet?
    Misschien moet je een test doen als je het niet vertouwd?
    Of anders gewoon zeggen dat je niet zwanger bent?
    En ik vind het alleen maar verstandig van hem dat hij pas later kinderen wil, geniet nog van je jonge leven!

3. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Voor die bolle buik etc. loop ik ook bij de gyn om te kijken wat het is. Ik heb al eens een test voor hem gedaan, en die onder zijn neus gehouden, en gezegd dat ik niet zwanger ben, maar hij blijft erover bezig.

4. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    En als je net zwanger bent heb je geeneens een bolle buik van de zwangerschap... je begint het vanaf +- 12 weken pas een beetje te zien... Ik zou het eerlijk gezegd niet zo leuk vinden als mijn vriend dat zo tegen me zou zeggen.... :( Hoop niet dat je je door hem gekwetst voelt... Sterkte meis!

5. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ook dat is zo inderdaad, maar heb er al wel langer last van, misschien dat hij zich daarom ook wel 'druk' maakt.
    Mja, soms baal ik er wel flink van, vind het ook niet echt leuk, ook de manier waarop hij erover praat, soms alsof hij het niet echt serieus neemt ofzo, ik weet niet. Maarja, ik zal eraan moeten wennen denk ik. :rolleyes:

6. Cinnii

Cinnii Lid

31 mrt 2008
    71
    0
    0
    Student
    Hoofddorp
    Ja, of je gaat er niet aan wennen. Ik vind dat hij op zijn minst een beetje respect tegenover jou kan tonen, zeker als je al kunt aangeven dat je niet eens zwanger bent dmv een test...
    Want als je tegen een vrouw zegt dat ze een dikek buik heeft, word niemand blij denk ik.. Maar goed.. En een kindje is natuurlijk niet niets allemaal... Het is nogal een onderneming..

7. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn vriend zei altijd dat hij geen kinderen wou toen hij de leeftijd van jou vriend had toen hij ouder werd ging hij er anders over denken nu word hij bijna 28 en hebben wij een dochtertje van bijna 15 maanden en hij wil zelf ook nog een 2e en ik ook natuurlijk, als je 16 ben denk je ern og bijna niet aan als jongen zijnde.

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja je kan hem geen kind afdwingen en dat is ook niet goed want dan kom je als je niet uitkijkt er alleen voor te staan... jullie zijn nog giga jong geniet lekker van je leven en laat het komen zoals het komt.... waarschijnlijk denkt ie over 2 jaar wel anders dan nu als ie gewoon meer duidelijkheid heeft wat ie met zijn hele leven aan wil

9. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    je zult idd gewoon moeten wachten tot ook hij eraan toe is.
    En je bolle buik pas zichtbaar met 12weken? bij mij zag je het al met 8weken

Deel Deze Pagina