ik heb een poosje geleden al deze vraag gesteld maar misschien krijg ik wat meer reacties. ik krijg morgenochtend een lis-excisie. ik heb pap3a. ik krijg een plaatselijkeverdoving en ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. doet het veel pijn? hopelijk willen jullie je ervaringen delen!! liefs een zenuwachtige mams!
Ik heb hetzelfde gehad ..ook pap3. De spuiten voel je wel even, van het weg branden nauwelijks wat. Ik had het meeste last van die eendebek. Mijn baarmoeder is een beetje gekantelt. Dus konden er niet goed bij. Zijn 3 stukken weggehaald. Stinkt wel vreselijk, zit een soort van geurafzuiging bij,maar toch is het erg vies Duurde bij elkaar een half uurtje. Veel succes!
Ik was er bij toen mijn zus het kreeg en de spuiten moeten erg vervelend zijn. Mijn hand was flink dichtgeknepen . Je ruikt ook echt verbrand vlees. Succes
Geen ervaring , gelukkig was bij mij alles goed. Maar mijn vriendin had pap3 b en was dus niet goed over drie maand nieuw uitstrijkje . Heb geen idee of het bij haar pijn deed zou ik haar moeten vragen. Succes en knuf mee . Ilkke@ pap3 a is dat je baarmoeder uitstrijkje niet goed is en er mogelijk kankercellen zitten. en dat andere als ik het goed heb dan halen ze de foute cellen weg.
Prettig is anders, maar doet niet echt pijn. Ik kreeg daarna wel menstruatiekrampen en die waren best heftig. Na de ingreep kun je nog een aantal weken last van wondvocht houden. Bij de zwanger worden clubs is overigens een onderwerp hierover. Wees welkom om je vragen daar te stellen. Succes morgen!
Bij de ingreep was een zuster die mij er doorheen praatte. Dat scheelde heel veel. Probeer je te ontspannen dan gaat het beter, billen op de tafel dus Je ruikt het inderdaad een beetje, dat vond ik heel gek. De pijn ging zo in mijn hoofd 'oe, auw, dat voel je wel, oh oke, het voelt gek maar valt wel mee, nog even volhouden, klaar? huh nu al?' Na afloop was ik wel van de kaart, ik werd duizelig en misselijk. Ik moest nog 3 uur in het ziekenhuis bijkomen. Ik dacht die 5 min naar huis fiets ik wel terug. Maar ik heb toch maar even iemand gebeld om me op te komen halen. Sindsdien is mijn ongesteldheid heftiger dan voorheen. Volgens de gynecoloog kan dit de oorzaak zijn maar doet het geen kwaad. heel veel succes, het is zo voorbij!
Hier hebben ze het stukje weggeknipt zonder verdoving. Dus geen ervaring qua spuiten en wegbranden. Bij mij ging de eendenbek erin. O wacht ik zie het al *knip*... Voordat ik doorhad wat er gebeurde was het al voorbij. Ik dacht namelijk echt dat hij alleen ging kijken...
Ik heb een lisbiopt gehad. Spuiten zijn inderdaad vervelend,hoesten als de spuit wordt gezet hielp bij mij. Het wegbranden was soms ook even pijnlijk. Vooral na de behandeling even rustig blijven liggen,niet te snel opstaan. Ik was zo eigenwijs om alleen naar het ziekenhuis te gaan,niet handig! Overigens had ik een PAP4 en na de behandeling een PAP1,hoop dat jij ook zulk goed nieuws krijgt! Sterkte!!
Kijk daar gaan we voor he ! gefeliciteerd met de uitslag. Hoop dat mijn vriendin die uitslag ook krijgt. En jewel ook natuurlijk.