Vriendschap met je EX?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Hoi allemaal,

Zien jullie nog welleens je ex?
    Zijn jullie vrienden?

Ik zou zelf namelijk graag vrienden met hem blijven, maar omdat hij nog steeds gevoelens (na 2 jaar) voor mij heeft kan dit niet :( Mis mijn beste maatje gewoon we hebben zoveel dingen meegemaakt, en ik vind dat erg jammer, want ik kom hem elke week tegen, omdat hij achter de bar werkt daar waar ik vaak met vrienden wat ga drinken en de spanning die er dan hangt vind ik echt vervelend, maar wat doe je eraan?

Liefs Elena..

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb met mij ex af en toe nog telefonisch contact. Gewoon een babbeltje over hoe het allemaal gaat, meer niet. Soms vind ik het moeilijk omdat ik zelf zoveeeeeeeel spijt heb dat ik hem heb laten gaan, mijn grootste fout ooit. Maar hij heeft nu een nieuwe vriendin en ik ben erg blij voor hem dat ie gelukkig is, dat maakt mij weer gelukkig. Met de vader van mn kindje, ook ex, heb ik alleen contact als het daarover gaat, geen behofte aan "leuk" contact verder, daarvoor is er teveel gebeurd.

Liefs Jessy

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.815
    113
    Ik heb geen contact meer met mijn ex. Eerst vond ik hem nog leuk, wilde daarom geen contact. Later weer contact gekregen, vond hij mij weer leuk, maar ik hem niet meer. Toen is het helemaal misgegaan en heb hem nu al een jaar of 2 niet meer gesproken.

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn ex is niet voor niets mijn ex...
    Hij bedenkt zich nu wel 2 keer als hij me ziet om me aan te spreken.
    Meneertje dacht vroeger erg stoer te zijn om me een mes op mijn keel te zetten,dus had hij een een verbod aan zijn broek plakken en een flink pak slaag van mijn nieuwe vriend (nu mijn man)...

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb nog wel contact met me ex. Ik liep gewoon flink voor met wat ik wilde en hij weet het nog steeds niet :). We kunnen heerlijk babbelen. Het is wel oppassen geblazen bij ons omdat het vuurtje altijd weer wat aanwakkert als we elkaar teveel spreken. Me vriend is hiervan op de hoogte haha hij vind het wel grappig en kan er gelukkig mee leven.

6. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb geen ex.
    Lekker makkelijk :D

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Mijn ex gooide tot voorkort bij ons de ramen in, vernielde onze auto's, blindeerde onze autospiegels, spoot met blindeerspray de loop van een geweer op ons raam, heeft onze sloten dichtgelijmd en zo kan ik nog wel even doorgaan. We hebben camera's opgehangen, er zijn 2 rechtzaken geweest, voor de 2e is hij nu in hoogerberoep, de eis; €500- boete een maand celstraf en 2 jaar voorwaardelijk...nee ik hoef mijn ex echt nooit weer te zien!

8. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik geloof er niet in. Een ex is niet voor niets een ex, ook al ben je als "vrienden" uit elkaar gegaan.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik heb mijn ex nooit meer gesproken en als ik hem tegen kwam denk ik dat mijn man hem het liefst iets zou doen.
    na heel veel miserie dus zeker nee

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik ga op een vriendschappelijke manier om met mijn exman

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb geen contact met mijn ex als je het uberhaut ex kunt noemen eigenlijk.

12. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ja hoor, ik heb nog goed contact met 2 van mijn ex'en. 1tje wordt binnenkort vader en ik leef helemaal mee :D

Eh... is dat nou niet precies de reden waarom het wel kan? Een ex is een ex om een reden, omdat het niet ging als koppel in ons geval. Maar daarom vinden we elkaar nog wel lief en aardig... Nee hoor ik ga niet iemand uit mijn leven bannen alleen maar omdat ik er toevallig een relatie mee heb gehad.

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :D Hier het zelfde, lekker makkelijk!
    Wel nog steeds contact met de ex vriend van mn zus, geld dat ook? :)

14. Niet meer actief

ik heb wel nog een goede contact met de jongen met wie ik op mijn 16e verloofd was

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik spreek één van mijn exvrienden. hij woont in engeland en dan is het ook best makkelijk. ik heb het destijds uitgemaakt omdat ik een gezin wilde en hij niet. we hebben afgesproken vrienden te blijven en ik kan ook altijd bij hem terecht en hij bij mij. ik zie hem denk ik een keer per jaar.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb nog gewoon contact met 2 van mn exen, allemaal puur vriendschappelijk, altijd al geweest.

17. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    1 ex kom ik geregeld tegen!Maar echt vrienden?nee!praat af en toe wel met hem,en daar blijft het bij.

een andere woont ver weg,en die spreek ik heeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe op msn

en de laatste ex die kan en mag van mij morgen dood en begraven zijn en dan doet het me nog niks!

18. nee, zou ik niet willen. het is niet voor niets afgelopen, en ik heb nu een nieuwe relatie waar ik me op concentreer.

19. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb ook geen contact meer met mijn exen , heb ik ook geen behoefte aan .. denk ook dat het aan de manier ligt waarop je uit elkaar gegaan bent , als de liefde gewoon over is en in vriendschap veranderd is denk ik dat vrienden blijven best kan lukken ...

20. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook nog steeds goed contact met mijn ex. Vader van mijn oudste twee meiden.

We kunnen goed met elkaar praten nu. Beter dan toen we een relatie hadden :) We kunnen elkaar nu veel beter verdragen!
    De vader van Danischa ..... Ik zou hem zo voorbij lopen nu mocht ik hem tegen komen...

Hij heeft geen intresse. Ik ook niet!

Deel Deze Pagina