Nee, helaas geen contact meer mee. Er is teveel gebeurd om vrienden te kunnen blijven. Vind het af en toe wel jammer, want we hebben hele mooie ervaringen samen. Toch een stukje geschiedenis....
Snap daar niets van... Moet je kijken wat een lekker grietje je hebt! Daar kun je toch niet geen interesse in tonen? Maar mijn ex? Alsjeblieft, daar loop ik met een grote boog omheen, ben nog steeds bang dat als ik bij mn ouders naar de stad ga dat ik hem tegenkom... Brrrr
ehhm nee,geen zin in.Op zaterdag leende hij nog 700,- euro voor een onverwachte rekening....(hij regelde bijna alles)En de volgende ochtend kreeg ik te horen dat ie al 3 maanden een ander had,ik naar mijn geld kon fluiten,en of ik gelijk al mijn spullen kon meenemen want zijn nieuwe vriendin zou maandag bij hem intrekken!Bleken later ook al mijn rekeningen leeg te zijn,inc mijn spaar waar slects 3000,- euro op zou moeten staan.....dus nee ik hoef hem niet als vriend!(volgend jaar zijn we allebei getuige op de bruiloft van gezamelijke vrienden en weet niet eens of ik daar wel heen wil dan.......)
@wendyp Nee dat is ook niet te snappen. Maar ik ga hem niet pusche we hebben het prima zo. En mijn ex de vader van de andere twee meiden is ook gek op dr dus ze krijgt wel papaliefde
toevallig praat ik nu met 1 ex op msn. Dat gaat sinds een tijdje weer prima. Maar echt vriendschap, nee dat zit er niet in.
Ik heb nog contact met mijn ex, maar meestal via msn, telefoon of sms gewoon om te vragen hoe het gaat... Hebben dan wel vaak hele gesprekken, is ook altijd gezellig om weer eens bij te kletsen. Eens in de zoveel tijd spreken we es af en dan komt hij meestal hier op bezoek om bij te kletsen. Altijd gezellig en hij kan het daarbij ook goed vinden met Sven, dus is meer een gewone vriend van ons beide geworden!
Ik heb met één vóór mijn man samengewoond, laten we het over die ex hebben: Neen, mag niet van zijn vriendin. Maar da's ook al weer bijna 12 jaar geleden dus... ik kan er absoluut niet verdrietig om zijn
Ik ben nog wel vrienden met m'n ex. We zijn uit elkaar om een reden, maar we waren ook ooit een stel om een reden, namelijk dat we elkaar heel leuke mensen vonden! En dat is (bij ons tenminste) niet ineens over.
Nou.. ik wel... Werksen 40 uur in de week samen.. zijn erg goede vrienden... De ex vrouw van mijn vriend , we regelen alles samen en gaan uit eten enz.. en staan naast elkaar zomers op de camping. Regelen alles met hun dochter en haar twee andere kinderen uit een nieuw huwleijk zijn ook donders gek met mij en ik met hun. Dus hier vol op contact met de ex van hem en mij... en we vinden het super zo. Van alle kanten wel te verstaan
Ik niet, ex = ex. Heb ook liever niet dat mijn man met zijn ex omgaat, tis nl een bloedmooie meid.. maarja hij doet het toch.. het is ook blijkbaar normaal..
Heb geen contact meer met mijn ex. Laatst wel gedroomd dat ik zwanger was en dat hij de vader was....
Ik heb nog steeds contact met bijna al mijn exxen, ben gewoon vrienden gebleven. Genoeg rottigheid op de wereld,dit is er een minder.
Ik heb met een paar exen goed contact en ook met de nieuwe vriendinnen ervan!Het waren destijds goede relaties.Met 1 ex gaan we regelmatig uiteten,samen met mijn man en zijn huidige vriendin.Dat klikt echt super goed!
Ja ik heb nog wel contact met mijn ex, tuurlijk is hij niet voor niets mijn ex maar als je zon 10 jaar samen bent geweest dan was er wel een basis! We zijn destijds echt uit elkaar gegroeid, te weinig beiden energie willen steken in de relatie en dan opeens bevind je je in een situatie dat het echt neit langer kan.. dan ga je uit elkaar en heb je je eigen leven. Inmiddels hebben we beiden al zon 5 jaar een partner. Ben zelf dit jaar getrouwd en daar was hij ook met zijn vriendin ( uitnodiging van ons gehad) Nu ik zwanger ben en hun in d eMMM zitten leven we echt met elkaa rmee. We bellen misschien 4x per jaar, kerstkaarten, verjaarskaarten... etc Maar als we elkaar spreken is er gelijk die klik... we zijn echt dierbare vrienden gebleven en daar ben ik blij om. Het kan wel! blijkt maar weer.
Ik heb meerdere exen en het ligt er een beetje aan want mannen zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde. Mijn regel is dat je (mits je relatie over het algemeen leuk was) heel goed met je ex om zou moeten kunnen gaan. Je hebt niet voor niets van elkaar gehouden?! Dan is er minimaal nog een vriendschap over. Ik heb een ex die nog dagelijks aan mij denkt (zegt-ie) maar de meesten laten zo af en toe wat van zich horen en dat is leuk. Ze vinden het niet leuk om te horen dat ik nu gelukkig ben met mijn huidige (en hopelijk laatste!) vriend, maar dat hoort erbij als ze contact willen houden. Ik denk dat je zo luchtig mogelijk moet proberen te doen en anders een heel erg eerlijk gesprek met hem hebben in de trant van: als je contact wilt houden met me, moet je houding wel veranderen want op deze manier vind ik het niet prettig! Heel veel succes!
Ik vind het wel raar dat je vriend het grappig vindt. Hij vindt het niet bedreigend? Ik zou mijn man meteen verbieden met een andere vrouw om te gaan, als ze nog altijd een zwak voor elkaar zouden hebben eigenlijk. Hier hebben we beiden geen noemenswaardige exen. Vóór mijn vriend hebben mijn langste relaties 4 mnd geduurd, te kort dus. En mijn vriend zijn langste relatie was 2 mnd.
Als je iets hebt wat je bind zul je wel contact moeten houden maar anders geen contact. Mijn man zou dat gewoonweg niet leuk vinden en om eerlijk te zijn zou ik het ook niet leuk vinden als mijn man nog contact had met zijn ex.
Mijn ex is een onschuldig schoolvriendje van 7 jaar geleden hahaha... Hij was zoals alle jongens van 16 zijn toen, en dat vond ik niet aantrekkelijk om echt op die manier een relatie mee te hebben. We waren meer vrienden dan wat anders. Hij had ook nog allemaal andere vriendinnetjes tussendoor min of meer. Dit heeft ie zelf nooit toegegeven, maar ik wist wel beter... Daarom nam ik deze relatie ook niet echt zo serieus. Toen ik echter mijn huidige vriend/verloofde tegenkwam was ik op slag verliefd, dit had ik ook aan mijn "ex" verteld zodra ik mijn gevoelens op een rijtje had (3 weken later, in de tussentijd heb ik mij netjes gedragen hoor haha..). Dit heeft de jongen in kwestie nooit kunnen verkroppen, en als ik hem nu eens tegenkom ergens, dan weet ie zich nog steeds geen houding te geven en gaat me vanaf een afstandje zitten aanstaaaaaren. Heel irri, maar ik moet er wel om lachen, hij is nog steeds zo kinderlijk als toen. Hij is ook geen haar verandert. Behalve dan dat hij een beetje lelijke volwassen man is geworden, en ik een toch wel knappe vrouw (vroeger was het andersom). Dus eigenlijk is mijn huidige vriend/verloofde mijn eerste grote liefde, de eerste keer dat ik verliefd was , was op hem. En daarna ben ik ook niet meer verliefd geweest op een ander. Ik heb het namelijk ook niet zo op mannen in het algemeen, maar deze laat ik niet meer gaan dat weet ik zeker! Die heeft precies datgene wat ik graag zie in een man qua innerlijk én uiterlijk! Dus ja... of ik nu een ex heb? dat ligt eraan hoe je het ziet hihi... En zo ja; dan heb ik geen contact meer met hem.