ik heb ook heel goed contact met mijn ex(de vader van mijn dochter) we gaan zelfs samen winkelen en ik ga er weleens op de koffie.heelaas klikt t niet tussen hem en mijn nieuwe vriend. Zijn nieuwe vriendin is heeeeel anders dan mij, maakt mij verder ook niet uit, maar lijkt ook helemaal niet op iets waar ik bevriend mee kan zijn je houd toch een soort band en hij zal mij ook evengoed nog boven haar verkiezen wat bertreft onze dochter bijv. dat is fijn want zo heeft zij toch nog echt een vader en moeder die t met elkaar eens zijn.
Ja, met een paar ex vriendjes heb ik nog contact, maar echt vriendschap wil ik het niet noemen. Ik mijd het contact wel ook een beetje, je bent niet voor niets een keer voor elkaar gevallen en je hebt vaak vrij intieme momenten gehad. Ik weet het niet zo goed uit te leggen, maar ik denk dat er altijd wel ''iets'' blijft hangen uit de periode waarin je een relatie hebt gehad en om te voorkomen dat dat ''iets'' heel groot wordt, hou ik mijn exen op gepaste afstand.