Maxellera dank je wel voor je uitleg, mijn man gaat vanavond met mij samen facebook pagina aanmaken. hij is handiger met de computer dan ik zelf. en beter in wachtwoorden enz.. zodra ik hem heb zal ik je m toesturen.
Ik zou idd eerst een profiel aanmaken wensdroom en dan even rondsnuffelen. het wijst zich op zich redelijk makkelijk vanzelf. Mijn ouders hebben ook een facebook profiel weten te maken dus moet goedkomen hihi Ik heb jaren in Arnhem gewoond en heb daar ook gestudeerd. Heb ook vriendinnen in deze stad maar vind het gewoon leuk om nieuwe contacten op te doen! gezellig
Is goed hoor, graag gedaan wensdroom . Ik zie je berichtje wel verschijnen. Het begint nu langzaam te druppelen, we zijn nu met 2 en wacht nog op een bevestiging. Komt goed .
Heb je ook een pb gestuurd! Misschien kunnen we dan ook een lijstje maken met onze nicknames hier en echte namen zodat we weten wie wie is?
Leuk meiden, ik schrijf graag mee. Kom uit beuningen bij Nijmegen en heb een zoontje van vier maanden. Ook willen we deze ronde weer beginnen voor een tweede! Ik heb al pb gestuurd!
Welkom!! En jeetje wat sneeeeel!! Haha respect hoor! Lijkt me wel leuk maar ook zwaar.. ik heb al tegen vln gezegd..eerst een heeele tijd ontzwangeren.. (hij wil ook graag snel een tweede)
Welkom!! En jeetje wat sneeeeel!! Haha respect hoor! Lijkt me wel leuk maar ook zwaar.. ik heb al tegen vln gezegd..eerst een heeele tijd ontzwangeren.. (hij wil ook graag snel een tweede)
Hallo, zou ik ook mee mogen schrijven. Woon in een plaatsje naast arnhem. Heb 2jaar in arnhem gewoont maar zijn weer terug naar mijn geboorteplaats. Ben 22 jaar getrouwd en heb 2 kindjes. Een zoon van 2,5 en een dochter van 10 maanden. Ben thuisblijfmoeder met een eigen webshop. Meeste vriendinnen studeren nog of zijn verhuist. Zou straks een pb sturen. Fijne dag!
Hallo dames, Wegens dubbele omstandigheden heb ik besloten mezelf even uit de facebook groep te zetten. Onder andere omdat wij momenteel heel erg twijfelen of hrt verstandig is om onze kinderwens door te zetten, gezien ik de laatste paar weken flink achteruitgang bemerk in mijn gezondheid. Ik blijf wel gewoon op de zwangerschap pagina actief. Alleen ff niet meer op facebook. Eerst alles voor ons zelf op een rijtje terugkrijgen en dan misschien opnieuw. Groetjes nietje, joanna
Hoi dames, Graag sluit ik mij aan bij dit 'praatgroepje'! Ik ben namelijk 14 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik woon in spankeren, dit is een klein plaatsje naast dieren, vlakbij Arnhem. Ik zou het leuk vinden wat ervaringen uit te wisselen! Groetjes fay1
He wat jammer! Hopelijk gaat het snel beter met je gezondheid en kunnen jullie later verder met jullie kinderwens..
fay1 welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap Joanna jammer dat je met facebook stopt en het met je gezondheid niet zo goed gaat. blijven we mailen?
Bedankt voor jullie welkom! De zwangerschap verloopt in mijn buik volgens mij volgens plan, alleen heb ik veel last van vervelende kwaaltjes zoals lage bloeddruk, heel veel puistjes in nek en gezicht, veel misselijk en overgeven, weinig energie... dus in dat opzicht vind ik er nog niet zoveel aan.. Hebben jullie ook last van dit soort dingen?? En wat doe ik tegen die puisten? Ik was mijn gezicht tegenwoordig met groene zeep (is schoonmaakmiddel) ben echt wanhopig!! Ziet er echt niet uit!! Maar verder wel heel blij met zwangerschap hoor!! Kindje is heel gewenst !! Maar merk wel dat die kwaaltjes het allemaal niet makkelijk maken, werk fulltime voor de klas, dus dan moet je wel vol energie zijn. Hoe gaat bij jullie de combi zwanger en werken? Groetjes!!
Hai hai meiden, alles goed met iedereen?? Welkom Fay1 en gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap. Ef een vraagje op facebook moet je je dan nog aanmelden bij een speciale club??? Want ben volgens mij wel toegevoegd maar kan nog niks van een clubje vinden(i know blond he)