(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 lia89, 29 jan 2013
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
    Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere meiden/vrouwen omgeving Zwolle die in verwachting zijn of een jong kind hebben.

Ik woon hier nog niet zo lang en het lijkt me gezellig om wat meer contact te hebben met mensen uit deze omgeving. :)

2. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik woon in 't harde, ongeveer 20 km vanaf Zwolle. Ik heb in Zwolle mijn opleiding gedaan en werk er 3 dagen in de week.
    Groetjes

3. demy25

demy25 Actief lid

25 okt 2010
    101
    2
    18
    NULL
    NULL
    hoi
    ik woon niet in zwolle, maar wel in de buurt 15 km vanaf zwolle
    ga wel vaak shoppen in zwolle,:)
    ik heb een zoontje van 3 en een dochter van 11 maanden.
    lijkt me wel leuk om in contact te komen

4. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Hoi ik kom wel uit Zwolle, maar heb geen kind en ben ook (nog) niet zwanger. We zijn wel druk bezig, telt dat ook? ;)

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik woon in hartje Zwolle en heb 2 kids ;)

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Ik woon in Kampen en heb een zoon van 4 en ben 11 weken zwanger.

7. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon ook in Zwolle, 2 kindjes 6 en 2

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik kom ook uit zwolle. nog geen kids maar hoop binnen kort dat mn vriend klaar voor is zodat we kunnen beginnen!

9. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Zo te zien is het hier al een tijdje rustig, maar ik meld me toch maar :)

Ik kom ook uit Zwolle, ben (nog) niet zwanger, maar binnenkort hopelijk wel!

Groetjes!

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    het is inderdaad erg rustig! maar leuk hoe oud ben je maria?

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi! Ik ben 25. En jij? Is je vriend er inmiddels klaar voor (was je vorige berichtje) en zijn jullie bezig?

Wij doen erg ons best :)

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik ben 20 en mijn vriend is 26. We zijn nog niet bezig en mijn cyclus is ook nog niet op gang gekomen zit nu op dag 66..

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Vervelend is dat he, dat je cyclus nog niet op gang komt... ik vind dat in ieder geval erg lastig. maakt een beetje onzeker: wanneer komt het nou? :(

Leuk dat jullie zo jong zijn en al een kindje willen! Ik hoop dat - wanneer jullie er voor gaan - het snel raak zal zijn!

14. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeey... ook hier een zwollenaar :) mama ( 23jr) van dochter van 2,5 jr en stiefmama van dochter van 6,5 jr en inmiddels bijna 2 jr bezig voor een brusje ( 3***)

15. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier iemand uit hartje kampen.. mij lijkt het ook erg leuk om meiden te leren kennen hier uit de buurt

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @maria
    Ja zeker lastig! maar ik heb vanochtend vruchtbaarslijm! en mijn uvutest was bijna positief! dus denk dat mijn ei binnen kort is!
    nu proberen niet te bevruchten :p..

Op hoeveel dagen van je cyclus zit jij nu?

@Missiej
    Leuk! Jammer dat je nu al 2 jaar bezig bent voor jullie 2/3e kindje.. enig idee waarom nu zo lang duurt?

@kayal.ola
    Hoe oud ben jij en heb je al kindjes?

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    over onze dochter hebben we ook 2 jaar "gedaan" bleek door ongeluk int verleden verklevingen te hebben gehad toen geopereerd en was toen snel zwanger.. zo ook daarna .. 3x in 7 mnd tijd .. en sindsdien niets meer... lopen inmiddels ook weer bij de gyn.. steeds twijfel of er wel of geen eisprong is.. maar 1 ding is zeker.. die 3x in korte tijd is gewoon weg te veel geweest voor mijn lichaam en dat is ook goed te merken in hoe mijn cyclussen sindsdien zijn ... inmiddels vele bloedonderzoeken gedaan en 2 mei moeten we weer naar de gyn en dan horen we hoe nu verder...

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@xDoo: ik zit nu op m'n 26e dag. Doe nog geen ovutesten of temperaturen, maar ben wel van plan ovutesten te gaan doen in mijn volgende cyclus. Nu klussen manlief en ik gewoon erg vaak in de hoop dat het dan raak is, maar ik wil wel graag zeker weten of ik überhaupt wel een eisprong heb :)

@ KayaLola en Missiej: welkom hier!

Missiej, wat naar van die 3***! Ik kan me voorstellen dat dat lichamelijk (en geestelijk!) zwaar is. Nu met goede moed verder? Spannend, dat naderende bezoek aan de gyn... Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt of nog beter: voor die tijd al zwanger bent!

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Missiej mag ik vragen wat je bedoelt met **3? :$
    Hopelijk ben je snel zwanger!

maria
    ik vind temperatuur meten fijner dan ovutesten gebruiken. maar misschien ook omdat ik nu hele lange cyclus heb..

20. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi mijn naam is Gerda ik woon in Zwolle we hebben een zoontje van 5 en nu ben ik zwanger van een tweeling 14 weken en 2 dagen.
    Lijkt me ook leuk mensen uit de omgeving te leren kennen
    groetjes

Deel Deze Pagina