pijn onder de rib??

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Pff ben ik gister net bij de HA geweest met me zoon, kan ik morgen maar weer een afspraak maken voor mezelf. Ik heb net onder me rechterribben het gevoel dat er wat zit. het doet niet pijn maar het is net zo gevoel of iets er drukt ofzo. Op me onderste rib heb ik wel een gevoelig plekje maar verder doet het niet zeer. Voel me verder ook goed en heb nergens last van toch zit het me niet lekker. Denk meteen alweer aan erge dingen :( (rot hypochondrie ook). Me buik is al zo raar geval sinds de bevalling van de eerste is de ene kant al dikker dan de ander. Nu heb ik het gevoel dat het in of naast me zij ook wat dikker is.....moeilijk uit te leggen allemaal maar goed het zit me dus niet lekker, dus ik ga morgenochtend meteen de HA bellen en er met lood in me schoenen heen :(

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hee sterkte meis, gaat vast goed komen, toch??

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    pfff rot he!
    met lood in je schoenen heen gaan
    heb ik ook last van zat bijna jankend in de wachtkamer
    dan ben ik zo bang......
    ik vanmorgen heengeweest pijn in borst en onder oksel
    nu voelde hij gelukkig niets verontrustends
    maar we houden het wel in de gaten
    als over 2 weken de pijn niet over is dan gaan we foto maken

nou rustig aan morgen......

4. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Mijn man heeft precies het zelfde!
    Die heeft net echo's en een foto gehad. En een bloedonderzoek. En er was helemaal niks op te zien. Nu hij dat weet lijkt de pijn ook in ene minder te worden. Hij bleek een soort irritatie te hebben aan de onderste rib.

Hij zat er ook de ganze dag aan te voelen, drukken enz.
    Misschien is het voor je rust goed om naar de dokter te gaan en uitsluitsel te krijgen. Maar ik hopelijk ben je hier wat mee gerust gesteld.

5. Troelala21

Klinkt precies zoals ik ben haha....het doet me niet zeer, maar ik weet dat het er zit. En nu ik er elke keer aanzit is het wel gevoelig.....ik ga ook na de HA om mezelf gerust te stellen (hoop ik tenminste) als er niets zit dan hoef ik er ook niet steeds meer aan te zitten of te denken. Maar goed maar ff afwachten wat de HA zegt!

6. Troelala21

Pff ja vreselijk, ik wil helemaal niet na de HA maar goed als ik niet ga
    dan weet ik zeker dat ik mezelf alleen maar gek maak, en geen rust in me hoofd krijg dat is wel het laatste wat ik wil. Dus ik moet er aan geloven...

wat fijn dat ze niks verontrustends vonden. Hopelijk dat de pijn snel weer weg is voor je!

Dank je!

7. Troelala21

Dank je meid! ik hoop van wel, ik hoop dat ik me druk maak om niks!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hahaha eerste wat huisarts zei niet meer aan vroetten wand dan word zo een plek alleen maar steeds beurser

maar ben wel blij dat hij laagdrempelig is met foto laten maken

9. Troelala21

haha geloof graag dat hij dat zegt. Door eraan te zitten word het alleen maar pijnlijk.

Mijn HA is niet zo makkelijke 1 je moet eerst half dood liggen voor ie wat doet dus ben benieuwd hoe makkelijk hij morgen is.....

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Succes morgen bij de HA, laat je nog even weten hoe het is gegaan?

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Volgens mij heb je last van je zwevende rib. Heb dat een aantal jaren terug ook gehad en mij werd geadviseerd om een vijftal minuten aan een deur te gaan hangen. Sinds ik dat heb gedaan is het niet vaak meer terug gekomen.

Echter kan het zo weer scheef gaan zitten en je pijn in je ribben veroorzaken.

Maar goed ik ben niet medisch geschoold dus ...

succes morgen bij de HA!

12. Troelala21

k moet helaas wachten tot dinsdag grrr....ik kon er vandaag niet meer tussen en omdat het niet spoed klinkt moet ik maar even wachten. Aan de ene kant wel balen, aan de andere kant die paar dagen maakt ook niet zoveel meer uit. gelukkig heb ik de komende dagen genoeg afleiding dus ik probeer er maar niet mee bezig te houden. Het voelt nu alleen nogal beurs maar ja dat komt omdat ik gister de hele dag aan het porren en voelen ben geweest natuurlijk. Na ja even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte! En bedankt voor jullie opbeurende berichtjes!

13. Troelala21

Ja ik zit ook al te denken misschien zit me zwevende rib daar wel. maar goed even afwachten!

dank je wel!

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hoop het voor je. Houd ons op de hoogte ben benieuwd wat het is. Waarschijnlijk valt het mee.

15. Troelala21

Waarschijnlijk wel, maar ja het is altijd even afwachten helaas....

ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina