volgende week vrijdag willen manlief en k een dagje shoppen.komen uit buurt van apeldoorn en manlief stelde haarlem.voor voor is dit leuk om te shoppen?leuke kinder en baby kledingzaken en natuurlijk voor ons zelf?
Haarlem is leuk. In de zijlstraat vind je leuke kleine winkeltjes en een leuke outlet store van merk/kinderkleding). In Alkmaar heb je meer winkels dan in Haarlem. Utrecht is ook een leuke winkelstad, heel gezellig ook.
Alles zit vol of mega druk. Vorige keer waren we half 11 in de stad en hadden pas om 11 uur de auto geparkeerd. Toen nog een eind lopen.
Haarlem heeft 5 garages. Houtplein, raaks, appelaar, de kamp en station. Het is geen mega groot centrum, maar wel erg leuk en in de zij straten is ook altijd wel wat leuks te vinden.m
we gaan met de auto leaseauto en dan kunnen we eventueel ook even spullen in leggen als we veel gekocht hebben iemand nog leuke eettentjes voor lunch en diner?
heel leuke winkels en in de zijstraatjes ook kijken.... genoeg koffie en eettentjes die allemaal leuk zijn
Zowel met parkeren als kinderkleertjes shoppen heb ik als Haarlemse nog nooit problemen gehad. Kan altijd de auto prima kwijt en kom standaard met een veel te lege portemonnee en veel te volle tassen met outfits voor mijn zoontje thuis! Slaag sowieso voor alles eigenlijk altijd wel prima in Haarlem, vind het een heerlijke stad.
marieke wie wat heb je geboek? samarinde welke winkels ga je mirel welke winkels heb je er en waar moet ik echt kijken
ik ga alle winkels wel in maar King louie(mama dochter) de speciaal winkeltjes en kleine boetiekjes en er zal overal wel Sale zijn.... winkels van jottum/outlet name-it winkel v&d(groot) tot hennes enz enz ook duurdere merken