Vriendschap via ZP?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gean85, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ben eigenlijk nieuwsgierig of er veel meiden zijn die een (hechte) vriendschap hebben opgebouwd via ZP. En zie je elkaar dan ook vaak, spreek je elkaar vaak via telefoon/WhatsApp e.d.? Of heb je juist wel veel contact via ZP, maar verder niet? Ben benieuwd :D

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hell yeah! We hadden eerst een heel groepje, zagen elkaar meerdere keren per jaar, datis dan niet meer, maar ik spreek ze allemaal nog zeker wekelijks! En sommige dagelijks he, springmuis? Zo leuk!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik heb wel een paar goede vriendinnen aan zp overgehouden. Een daarvan zie ik regelmatig alleen we wonen een eindje weg helaas. Maar via fb en whatapp spreken we elkaar wel vaak

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hier ook nog steeds veel contact met de moeders van juni/juli 2012. Spreken elkaar dagelijks via Whatsapp en Facebook.
    Ook al een keer samen wat leuks gedaan!

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Op ZP een kletstopic gehad van zwangere mama's. (allemaal bevallen in nov 2010)
    Met een paar mama's hebben we een besloten facebookgroepje en we zien elkaar ongeveer 2 keer per jaar en kletsen via fb heel wat af. Erg gezellig!
    Ondertussen hebben er een aantal mama's ook alweer een baby er bij of zijn zwanger.

6. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik niet hoor maar ik ben niet zo van de clubjes...
    Nu voel ik me vriendloos :p

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier een groepje.
    Zien elkaar niet heel vaak maar doen altijd wel wat leuks met zn alle uit eten of bios of ladies night oid.. Spreken elkaar via FB en whatsapp groepje.

En een meisje hier uit de buurt en die zie ik regelmatig echt super leuk :D
    En nog 2 meiden die hier niet uit de buurt komen maar zien elkaar wel :D

8. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Yep, met de september 2012 mama's op Facebook. We kletsen ons suf, en er worden regelmatig grote en kleine meetings gedaan. En een aantal mama's zie ik ook buiten de meetings nog regelmatig.

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga zelf ook nooit naar een meeting oid hoor, lijkt me enerzijds wel heel gezellig maar ben ik te verlegen voor :)! Hoewel ik wel actief meeklets altijd! Heb wel een hele goede vriendin leren kennen via hier, die ik vaak dagelijks en minstens wekelijks via WhatsApp spreek! Vorige week is ze hier geweest en binnenkort gaan we daar een avondje heen, inc. de mannen dus! Super leuk! Alleen jammer van de afstand ;)

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaaaaa :-D Bellen, appen, fb, mail en weet ik veel wat, als dat eruit zou liggen allemaal dan zou ik nog een postduif sturen, kan nie zonder mijn buddyyyy :D:cool:
    Kennen elkaar nu alweer bijna 5 jaar!
    (Gaan we vieren hoor budje! ;))

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Echt deze maand ff afspreken hoor! (Gaan we nu hier ook verder haha)

12. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe, hier 1 vriendin gemaakt die ik wekelijks zie en dagelijks spreek, maar zit hier pas kort!

Van het oude/andere forum wel een hecht clubje overgehouden en sommige spreek ik dagelijks en een enkeling zie ik ook soms (grote afstanden)!

13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik denk dat ik dat ook heb, geen idee waar ik het dan over zou moeten hebben:( Hihi

14. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja hier ook iemand die deel is van een gezellig kletsclubje. Eigenlijk 2 clubjes. ;)
    Van een heb ik 2 meiden een keer ontmoet, waarvan ik er 1 dus vaker zie omdat we bij elkaar in de buurt wonen. Proberen elke week af te spreken. :D

En van ander groepje ga ik binnenkort een paar ontmoeten.

Verder whatsappen we veel en spreken we elkaar op FB.

15. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Nee, geen hechte vriendschap o.i.d. Er zijn wel een aantal meiden hier die ik zonder schaamte durf te PB'en af en toe...

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jep gaan we doen!

Ohja haha vergeet ik ZP nog op te noemen ook...:D

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Haha, ook mijn probleem :D! En dat ik weinig zelfvertrouwen heb, me niet echt raad weet te geven zeg maar bij 'onbekenden'. Maar geen suffe huismuts hoor :D

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Super leuk zeg!! Echt een tijd al! Lang leven ZP :D!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wel contact via fb en zp en sommige wa..maar verder soms een meeting met wat clubjes..maar echte vrienden, nee daarvoor wonen de meeste te ver weg. En ik ben niet zo mobiel zonder rijbewijs en 2 kids :p

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hier ook vriendschappen over gehouden. Zien elkaar ongeveer vier x pj. Ook vriendin die vlakbij woont.

Deel Deze Pagina