Wie droeg een broekpak op haar bruiloft?

Discussion in 'De lounge' started by suikerfee, Apr 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    Hallo dames, wie van jullie droeg een broekpak op haar bruiloft.

Ik zou graag een foto willen zien of een merk/winkel waar ik terecht zou kunnen.

Alvast bedankt.

O ja een "gewone" mooie jurk mag ook, geen echte trouwjurk. Kort of lang maakt niet uit.

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

IK had een soort van broekpak. Was een hele wijde broek met een strapless top (wel halter eraan laten maken). Over de broek zat een doorschijnende rok. Zag er op eerste gezicht uit als jurk maar wel lekker praktisch:)
    Gekocht bij een echte bruidszaak. Volgens mij kun je bij elke bruidswinkel terecht. Maar dan betaal je wel ook bruidsprijzen. Voor gewone winkels weet ik het niet.

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Creations of leijten (merk) heeft dat. Moet je maar eens googlen en dan in de brochure 2013 kijken.
    Wees gewaarschuwd, dit is geen goedkoop merk. Maar misschien ter inspiratie?

Ik heb voor over mijn trouwjurk een bolero gehad van dit merk. Zat bijna geen stof aan, kostte 300 euro.

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    ik maar ik had een grote maat en bij een gewone winkel gekocht. Ook was het gewoon een zwarte pantalon met een krijtstreep jasje! Achteraf heb ik er super spijt van gehad! Had het graag wat feestelijker gewild. Een vriendin mijn had een wit broekpak aan met een gilette. Dat was wel super mooi en feestelijk!

succes met zoeken!

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    #5 suikerfee, Apr 25, 2013
    Last edited: Apr 25, 2013
    Zoiets bedoel ik ook inderdaad.
    Wij houden het redelijk klein vandaar geen echte trouwjurk.
    Heet zoiets ook broekpak of heeft dat een speciale naam?

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    Wauw heel mooi inderdaad bedankt voor de tip.

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  8. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,767
    18,912
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik ben heel tevredem over de winkel Assepoester in Arnhem. Ze verkopen galakleding en de prijzen liggen er toch lager dan in een bruidsmode zaak. Ze hebben wel wit, maar vooral veel kleur. En dan galajurken, combinaties met broek of rok en ook broekpakken.

9. tijdvoormezelf

Weet t merk zo niet meer. Volgens mij was t idd van leijten zoals eerder genoemd. Welke maar heb je? Misschien wil je die van mij?

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    Ik heb maat 36/38 ben klein 1.60

11. tijdvoormezelf

Mijne is ook 36/38 maar ben 1.69

Mocht je interesse hebben( broek eenvoudig korter te maken) dan stuur me maar een pb, stuur ik je wat foto 's . Kun je kijken of t wat voor je is. Verder denk ik dat t belangrijk is om te kijken wat voor soort materiaal het is. Als je echt een bruidsjurk uitstraling wilt zoals leijten dan moet je toch bijdr bruidszaken zijn. Bij gewone winkels vindt je vast wel een wit of gekleurd broekpak maar dan meer kostuum materiaal zeg maar.

Groetjes

12. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Ik heb bij Dreamdresses in Arnhem voor 81,- een leuke jurk gekocht (wel wit en hierdoor leek hij wel weer een trouwjurk)

Foto: View attachment 321077

13. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    Je hebt pb

Share This Page