Vriendschap via ZP?!

Discussion in 'De lounge' started by Gean85, Apr 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ja zeker de overgewicht en zwanger mama's en sommige december 2011 mama's hebben we een pagina op fb. Maar met een aantal ook buiten het clubje contact. 1 dagelijks via whatsapp en FB en de ander is gister nog een dagje langs geweest. Heel gezellig!!

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik zit erg ver weg om elkaar live te zien, maar ik zit wel in een heel gezellig FB groepje en heb nog wat losse FB contacten. Met een aantal heb ik, dan wel hier, dan wel in NL, een afgesproken voor een bakkie.

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier ook een gezellig kletsclubje, hebben allemaal een vlindertje in juli 2011 gekregen.. we kletsen al bijna 2 jaar eigenlijk dagelijks :) Er is al een meeting geweest en er komt er weer eentje aan :)

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een clubje van een NOD forum, Facebooken en whatsappen. Lijkt me leuk eens te meeten.
    En nog een clubje die ik vooral via Facebook spreek, allemaal jonge meiden. Ook die wil ik wel eens meteen :)

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wil jou ook graag meeten idd Smnee... :)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ja na bijna 6 jaar spreek ik nog altijd 2 april 2007 mama's

Die zitten hier inmiddels niet meer.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lijkt me erg gezellig :D

8. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Zijn inderdaad een paar meiden waar ik leuk contact mee heb.
    Via Facebook vooral.
    Nog niet gemeet, maar met mijn rare paniekgezeik ben ik daar ook nog niet aan toe gekomen.
    Zijn sowieso meer meiden waar ik van denk dat ik daar wel ''vriendinnen'' mee zou kunnen zijn.

Wat is internet toch eigenlijk leuk :D

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mij ook:D:D

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

We kletsen nog steeds met de april 2010 mama's (alhoewel het wel een stuk minder is momenteel en niet meer op zp) en met 1 van de meiden ben ik echt vriendinnen geworden (Caromama). We zien elkaar met enige regelmaat en we FB'en en smsen (ik heb geen whatsapp, hihi).

Verder ook nog wel wat anderen van die club die ik wel eens privé zie en spreek.

11. MissJG

MissJG Actief lid

Oct 26, 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker weten!! Maar het weer wordt beter en dan gaan we zeker een keer daten hoor! Maar WoW is ook altijd gezellig met ons eigen guilde XD
    Je bent een lieverd en heeeel erg blij dat ik je heb leren kennen!
    :D:D:D

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wel wat leuke bekenden die ik af en toe spreek, maar echte echte vrienden waar we dagelijks met elkaar whatsappen enzo, nee dat niet. helaas maar goed ik ben dan ook gewoon niet trouw genoeg aan clubjes hier op het forum, ben wel vrij actief op facebook en groepjes. ook wel leuke mensen door leren kennen.

13. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ja, ik heb wel meerdere leuke contacten opgedaan via ZP! Twee meiden die ik bijna dagelijks via Whatsapp spreek en zou ze beide graag een keertje ontmoeten, hoop dat dat er in de toekomst een keertje inzit :D

14. MissJG

MissJG Actief lid

Oct 26, 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker weten!! Maar het weer wordt beter en dan gaan we zeker een keer daten hoor! Maar WoW is ook altijd gezellig met ons eigen guilde XD
    Je bent een lieverd en heeeel erg blij dat ik je heb leren kennen!
    :D:D:D

15. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Lol! Daten haha XD Dat zal zeker gezellig worden! ;)
    <3 XD

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik niet maar zal me dan eenzaam voelen omdat 99% niet in de UK woont..:p

17. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Via de oktober 2007 mama's heb ik 1 echte hele goede en lieve vriendin overgehouden. Zelfs nu ik in Frankrijk woon zien we elkaar nog.

En wat Silvia al schreef: aan Klingel haar babyrinth heb ik hele mooie en dierbare vriendschappen overgehouden. We spreken elkaar via wa,telefoon,fb en als in in NL ben proberen we te meeten. En het leukste is nog dat ik al vele meiden hier in FR heb mogen ontvangen.
    Alles kunnen we bij elkaar kwijt, nooit echte grote ruzie's echt super meiden stuk voor stuk. ILYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

18. Bri

Bri Niet meer actief

'hecht' dat weet ik niet, maar wel een leuk kringetje waar we vooral op FB contact mee onderhouden. Sommigen daarvan hebben echte vriendschap opgebouwd, met de meeste is het 'een leuke kennis'.
    Er zijn veel één op één meetings geweest, en een heel enkele keer een groepsmeeting. de geografische spreiding is lastig.

Toch wel bijzonder hoor, we kennen elkaar nu 5,5 jaar zo ongeveer en hebben al heel wat lief en leed gedeeld.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hier nog zo 1 :)

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier een vriendschap opgebouwd met Zwangels! We wonen half uurtje bij elkaar vandaan. Hadden eerst af en toe contact via ZP en daarna via FB en 2.5 week geleden keer afgesproken en goeie klik! Erg leuk!

Share This Page