Ik moet over een uurtje vertrekken naar nijmegen voor een mri van mijn knie. Ik wil graag onderstaande kussens kopen voor tuinstoelen. Weet iemand waar ik deze kan kopen in nijmegen? Ben niet bekend met de tuinzaken daar. Hier bij intratuin hadden ze ze niet. Rotterdam Aqua Basis Hoge Rug | Cinderellawinkel
Je komt als je vanaf Maastricht komt volgens mij langs wijchen Nijmegen binnen. Dan heb je een 'woonboulevard' aan de rechterzijde bij matrix en McDonald's. Anders wordt t omrijden voor 'tuin winkels'. Edit; of ze dat specifieke kussen hebben durf ik niet te zeggen
omrijden is niet erg, als het een beetje in de buurt van nijmegen of tussen nijmegen en maastricht in is..
In Malden (vlakbij Nijmegen) zit een Intratuin. Als je misschien langs Venlo komt, kun je ook bij Leurs kijken.
In beuningen (net naast nijmegen aan de A73) zit tuincentrum overvecht, hele grote winkel! Misschien hebben ze het daar? Tuincentrum Overvecht Beuningen www.[B]tuin[/B]centrumovervecht.nl 1 Google-recensie Claudiuslaan 60 Beuningen 024 677 7902
Dank voor de reacties. Ben bij de woonboulevard bij de matrix gedweest en daar hadden ze m niet. Uiteindelijk bij de hornbach vergelijkbare gevonden voor slechts 10 euro per stuk.