Zoals de titel al zegt.. Wie heeft ervaring met de kruimeldief, staat nu weer in de folder. Gr, Jongetjem
Ik weet niet ook of het dezelfde is als een paar jaar terug, maar die beviel ons niet echt. Er zat veel te weinig power in dus dat schoot niet echt op. Toen een duurdere bij mediamarkt gekocht met meer power en die bevalt ons prima!
Normaal hoor je wel goede dingen over de elektrische producten van de Aldi, maar ja 30 euro en als hij dan bijna niet zuigt heb ik er weinig aan. Ik hoop dat er nog meer reacties komen en dat hij dan niet al is uit verkocht !
Ik vind de Aldi goede elektrische apparaten hebben hoor. Heb alleen zelf geen ervaring met de kruimeldief. En ze doen er ook niet moeilijk over als je hem terugbrengt omdat het toch niks is. Ze zijn daar best makkelijk in.
Ik heb er vorig jaar één gekocht van de Aldi. Bevalt prima! Je moet natuurlijk niet verwachten dat het ding hetzelfde kan als een echte stofzuiger, maar voor het snelle werk is ie prima. Je kan hem ook schoonspoelen, dat is wel fijn aangezien hij deels doorzichtig is.
Het gaat er bij mij ook om om snel de trap te doen, kruimel van de kleine na het eten, keertje over de bank zuigen.. Dit soort dingen. Jij bent van mening dat hij hiervoor wel geschikt is?