Laptop

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by tuc, Mar 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

De oudste heeft bedacht om te sparen en geld te vragen met haar verjaardag voor een laptop.
    Nu heeft ze nog een poosje, ze is pas in oktober jarig;)

Maar wat voor soort laptop hebben jullie tieners?

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Mijn zoon heeft een middenklasse Lenovo. Op zich vind ik em nu wel een beetje langzaam worden. En hij is pas 2 jaar oud. Maar mn zoon is er nog steeds tevreden mee, al klaagt hij wel dat sommige spellen die hij wil spelen het niet doen. Ik ben wel veel tijd kwijt met het oplossen van 'gedoe'. Maar dat is meer een Windows 10 dingetje.
    Volgende laptop woord een MacBook. Die heb ik zelf ook en wil eigenlijk niks anders meer in huis. En die gaan toch ook echt een stuk langer mee.

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,243
    11,823
    113
    Hier spelen ze gewoon op onze laptops. De oudste gaat volgend schooljaar naar het VO en daar werken ze met notebooks welke je moet aanschaffen. Dus dan heeft hij zijn eigen laptop.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja wij hebben ook een laptop, maar oud en traag. Dus ze wil graag een nieuwe.

5. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,268
    25,736
    113
    Mijn middelste dochter heeft een simpele van Asus. Zelf voor gespaard. Precieze type weet ik niet, maar was rond de €300. En verder gebruiken de kinderen onze laptop (een acer) als ze het nodig hebben.

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Hier worden de laptops doorgeschoven en hebben ze allemaal apple.. Heel onhandig want ik ben grote windowsfan....

Ik zou eens kijken wat ze ermee wil en wat ze ervoor nodig heeft?
    Dan eens laten informeren bij winkels denk ik.

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    zoon heeft een hp met 8gb, alleen op letten dat het niet heet wordt op schoot. dus altijd op tafel zodat het kan luchten. Of knie desk voor laptop daarbij kopen zodat het niet te heet wordt. hp s worden snel heet. lenova die hij had kreeg een HD fout dus hij heeft zijn documenten verloren omdat HD niet te repareren was. ellende dus. zou ik persoonlijk nooit meer een lenova kopen. prijs is laag als je 4gb laptop koopt, maar dat zou ik niet meer doen.

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Hier heeft dochter een acer. Was rond de 500 euro geloof ik. Ze gebruikt hem voor school en een beetje internetten dus hij hoefde niet heel veel aan te kunnen

9. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Ik ben erg benieuwd wat je keuze gaat worden. Wij zijn ook aan t kijken voor een nieuwe laptop omdat we van onszelf alleen tablets hebben. We hebben ieder een laptop van het werk die we ook wel voor privé dingen kunnen gebruiken, maar niet te veel. Aangezien Q de laptop voor veel dingen ook handiger vindt dan alleen een tablet moet er nu dus echt een komen..

Voor het werk heb ik overigens een lenovo met een i5 processor (?), werkt op zich prima maar we krijgen binnenkort wel andere en dat worden geloof ik HP laptops. Misschien dat je er iets mee kan.

Share This Page