Ik zou me er wel voor aanmelden. Zeker als je echt specifiek kan zoeken op bv postcode en afstand etc. Kijk nu regelmatig even op www.vriendinvoorjou.nl maar krijg je toch al snel vriendschappen verder weg.
Ik zou me wel aanmelden voor zoiets. Ik ga ook nooit weg, geen hobby's waar ik andere mensen bij leer kennen en mijn vriendinnen wonen allemaal redelijk ver weg. Als ik op zo'n manier mijn vriendinkring zou kunnen uitbreiden dan zou ik het zeker doen.
Werkt niet meer hoor. Er zijn er al teveel van. Je moet nog even door brainstormen en opkomen met iets totaal nieuws. Waar je ook vriendschappen kan maken wellicht, maar door een andere soort van manier dan alleen maar elkaar opzoeken en een profiel van jezelf maken . Datingsites en vriendensites zijn er al genoeg. Gaat niet echt succes krijgen als je er eentje begint hoor. Je moet echt iets totaal nieuws bedenken... Wat apart is, en dat veel mensen ineens aan kan trekken en doorkan geven aan andere mensen, omdat ze het leuk vinden of apart bijv. Geen spellen site, die zijn er ook al genoeg trouwens. Een soort van community maar een ander soort dan profielsites zoals die vrienden en dating gedoe (en games). Nou ja, misschien een ander soort game, wat ook kan aantrekken. Tja probeer maar te fantaseren wie weet kom jij op een leuk idee dat ineens heel beroemd wordt. Maar 1 tip; hou het voorlopig voor Jezelf. Ga niet overleggen met iemand anders ofzo, dan vliegt het meestal voor je neus voorbij en sta jij met de bek vol tanden. Een eigen website maken waarvan je wilt dat het een groot succes wordt, is een zelfondernemende actie. Je kan het ook wel samen doen mja dan moet je elkaar wel echt vertrouwen ook. Maar ik begrijp dat je vriend het zelf wilt doen. Doe dat dan ook alleen en pas op met wat je tegen andere zegt! . Succes en hopelijk lukt het!
Wat ik van nieuwemensenlerenkennen.nl wel leuk vindt is dat je ook met groepjes dingen kunt doen. Dus dat je zeg maar een spellenavond organiseert of een middagje museum. Je kunt dan je event op de site zetten en mensen kunnen zich aanmelden. Hoeft dus niet meteen diepgaande vriendschap te zijn, maar ook gewoon leuke dingen doen met iemand.