Vriendschappen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kbloem, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ben eigenlijk niemand kwijt geraakt doordat ik nu een kindje heb. Sommige dingen zijn wel anders geworden en met al mijn vriendinnen heeft het zijn tijd nodig gehad om een nieuwe balans te vinden. Maar nu is die balans er en nu gaat het ook super goed, ik ga nog steeds regelmatig mee stappen. En vaak gaan we ook iets doen met mijn zoontje erbij.
    Aan de ene kant snap ik wel dat het er gewoon bij in kan schieten om op kraamvisite te gaan, maar zou het toch ook wel heel erg hebben gevonden als mijn vriendinnen niet zouden zijn gekomen.
    Vooral met zijn 1e verjaardag was ik echt aangenaam verrast, iedereen had er aan gedacht!
    Ik praat ook niet altijd over mijn zoontje, maar dat gaat bij mij ook eigenlijk wel vanzelf. Op een gegeven moment wordt het leven ook weer gewoon en je krijgt ook andere dingen dan alleen je kind.

2. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben ook niemand kwijtgeraakt maar ik zou toch echt wel diepbeledigd zijn als mijn vrienden niet op kraambezoek waren gekomen! Ligt er wel aan wat voor een vriendschap je hebt natuurlijk. Dat je dan niet beledigd bent als mensen niet komen?
    En ik ga er toch echt vanuit dat mensen eraan denken wanneer mijn meisje jarig is dat doe ik ook zo bij mijn vrienden.

Deel Deze Pagina