die lucht hing afgelopen vrijdag boven mijn woonplaats in het noorden des lands maar onweer? Vergeet dat maar, ook geen druppeltje regen..helemaal niks.
Eerst idd groene lucht, nu gitzwart, het bliksemd al flink in de verte, als het net onweerde in Enschede zal het nu deze kant wel opkomen
Wij hebben ook even tegen de gele lucht aangekeken en nu komt het met bakken uit de hemel en het blijft maar flitsen. Wij wonen bij Zutphen. Ik zou de was maar vast binnen halen
hier (in Enschede) is het beetje kleine drupjes regen tot geen regen.. flitsen nog steeds duidelijk aanwezig.. maar word al een stuk minder als net gelukkig haha.. Iedereen die het nog moet verwachten, succes.. er komt veel regen uit de lucht.. Ramen dus goed sluiten (hier dus niet gebeurt :S en hele vloer moeten dwijlen whahahaha) Liefs kiss
Owh ja, misschien wel handig om dan neer te zetten waar ik dan woon hè hihi. Bovenkarspel, in de buurt van Enkhuizen.
http://www.buienradar.nl/ handig Net mijn zus in denhaag maar even gebeld dat de buien precies op haar af komen! Liefs kiss
Nou, hier is het in ieder geval begonnen. Het flitst als een gek en het regent ook al. Maar nog niet extreem gelukkig... Buitje... wel lekker voor de tuin! Btw... die site van buienradar is wel heel makkelijk en duidelijk! Groetjes, Josien
het flitsen is begonnen, ga nog even snel naar buiten om een sigaretje te roken. heb geen zin om straks in de regen te staan. hebben jullie dat ook een onrustig gevoel? ik word altijd erg onrustig bij dit soort weer!
Hier is het een half uurtje geleden begonnen met flitsen en nu regent het. Nog niet heel erg, het rommelt wat, maar ik denk dat het wel erger gaat worden vannacht als ik buienradar mag geloven. Ik vind het overigens heerlijk als het onweert!