Vieren jullie Valentijnsdag? Of vinden jullie het commerciële onzin? En waar ik dit topic eigenlijk voor open: in het geval dat je wel iets met Valentijnsdag doet - wat koop of doe jij voor je partner? Ik heb geen inspiratie. De mijne is al 2 weken bezig met stiekem iets timmeren in de schuur, ik mag absoluut niet weten wat het is. Gok dat het dus een Valentijnsdag verrassing wordt! Dus help, wat moet ik doen? (We zijn nog niet zo heel lang samen, dus vind het ook lastig in te schatten wat hij van plan is)
Spannend. Ik zou denk ik ook wel even iets voor hem halen. Iets kleins trouwens. Zelf doen mijn man en ik er niks aan. Maar ik koop altijd iets leuks voor de kinderen. Een kaart en meestal wat chocolaatjes.
Nachtje weg naar een hotel Snoeppakket. Voor de kinderen Chocolade en chips Bon voor kleding Ja, het is commerciële onzin en toch doe ik mee.
Haha in jou geval dan maar even achterover leunen en kijken wat er gebeurt Mijn lief zit aan de andere kant van de wereld. Heb daar een soort plaatselijke greetz gevonden dus ik stuur een kaartje. Andersom geen idee, hij heeft alleen de allereerste valentijn een bos bloemen gestuurd.
Nee hoor, hier doen we niet aan Onze eerste Valentijn heeft die een bos bloemen gestuurd omdat hij toen met wintersport was met vrienden en ik was thuis. Dat was wel super leuk maar dan heb ik het over 28 jaar geleden en waren we heel pril verliefd. Voor de rest doe ik er niks aan.
Klinkt als een goed idee, maar vind het toch wel een beetje lullig als hij met iets komt en ik sta met lege handen Maar ik heb ook kortgeleden een promotie/diploma behaald, dus het kan ook zijn dat het daarvoor is. Zijn liefdestaal is dingen knutselen
Moet er niet aan denken dat m’n man hiermee aan komt zetten . Ik heb een Jura voor mijzelf besteld net, komt als t goed is de 14e binnen.
Hahahah ik vind zo'n beer zo afschuwelijk! Ik ging net ook tegen beter weten in googelen naar valentijnscadeaus, wat een afzichtelijke standaard rommel bieden ze aan zeg
Gewoon even bij de Hema, Kruidvat of Zeeman binnenlopen en wat leuks halen. Wij doen er nooit aan, of tenminste, ik niet, mijn man vaak wel iets kleins. Ik heb nu toevallig bij de Hema een nep roos met chocolaatjes eraan gekocht. Heel fout maar voor mijn doen al heel wat
Wij doen er ook niet aan Als cadeauideetjes: Een fotoboekje maken met foto's van jullie leukste dates/vakanties/... Leren sleutelhanger Foto op hout Nachtje of dagje weg regelen samen, of naar een museum of voorstelling gaan massage voor 2
Ik vind het commerciële onzin, dus doe er niet aan. Maar aan het begin van onze relatie heb ik wel eens een klein taartje gemaakt. Vind het leuker om zelf iets te maken ipv te kopen.
Wij doen er niet aan. Maar ik maak wel af en toe gebruik van de commercie eromheen. Tony’s chocolonely heeft een lekkere valentijns edition en die heb ik bv in mijn doxhters koffer verstopt voor ze vertrok. En we hebben op zondag altijd een zelfgemaakt dessert, en die maak ik dan wel in valentijsstijl, gewoon omdat ik het wel leuk vind om me door te laten inspireren. Maar voor de rest vind ik het een nietszeggende ‘feestdag’.