Het onderwerp zegt het al. Ik zou wel graag een Ipad willen maar we hebben allebei een iphone en er staat op tafel een laptop (oudje welliswaar). Is een Ipad dan overbodig? Vind hem wel prijzig maar heb gespaard hihi
Ik vind een I pad handig voor erbij,zeker geen vervanger voor de pc. Hij is niet zwaar waardoor je in de zetel gemakkelijk kan internetten. Als je veel sites afstruint dan kan hij echt een meerwaarde zijn. Wil je hem gebruiken ter vervanging van je eigen pc,dan vrees ik voor en miskoop. Ik ben er zeer tevreden over en moest hij stuk zijn,dan komt er zeker een ander.
Het is dan idd wel een luxe product. Wij hebben hier ook Iphone, lappie en vaste en een Ipad. Ik zit heel veel op de Ipad. Het is supermakkelijk om snel iets op te zoeken. Veel makkelijker typen als op een Iphone. Echt lange stukken typen doe ik op de vaste of laptop. Dat is irritant op de Ipad. Zp zit ik altijd op de Ipad.
hier een imac, iphone en ook een ipad hoor.. ik vroeg me ook altijd af wat de meerwaarde was, maar kan nu niet meer zonder.. werkt echt geweldig! vooral de ipad mini vind ik fijn, veel handzamer en stukken lichter dan de gewone ipad
Hier ook een laptop, twee iPhones en een iPad. Zeer handig en je pakt hem erg snel! Ziu niet meer zonder willen!
Ik gebruik mijn laptop nu enkel nog maar om te solliciteren en foto's over te zetten naar de externe harde schijf. Filmpjes en foto's bewerk ik op de oc. Verder zit ik eigenlijk altijd op de IPad. Dacht altijd dat ik wel zonder kon, maar nu ik er eenmaal 1 heb....
En welke Ipad heeft iedereen dan? DE Ipad of een tablet?? Hier zitten we er nl ook nog steeds over te denken om een Ipad te kopen maar wij twijfelen ook over de meerwaarde.
Super makelijk, licht, makkelijk mee te nemen.. Ook vind ik voor kids leuke educatieve dinge op zitten jay speeld er erg graag mee (2) Leuk voor erbij.
Wij hebben een goedkope tablet gekocht vorig jaar en dat is iig geen toevoeging. Bediening is bagger, daar word ik niet heel vrolijk van. Ik vind het wel handig om erbij te hebben, voor het tweede scherm, of lekker op de bank even een spelletje doen of zp-en ofzo. Wij hebben nu een samsung tablet op ons verlanglijstje staan: net zo goed als de ipad, maar stukken goedkoper...
Die kun je downloaden in de app store. Dan kun je er ook nog voor kiezen om volledige app te kopen zijn meestal zon 1,75 niet mega duur.
Nee, die moet je zelf even downloaden, maar je hebt wel, net als bij de smartphone, standaardprogramma's waar al een boel voorgeselecteerd is...
Dat is meestal duurkoop helaas.. Ik ga toch liever voor iPad of Samsung idd als die bartsmit intertoys dingen. Dat is echr troep en zonde voor je geld
ik vind hem zeker de moeite waard maar het is echt geen vervanger voor een laptop of pc hoor... voor spelletjes, surfen en mail enzo is ie wel heel handig... en makkelijk voor op de bank of in bed hier is hij dagelijks in gebruik... maar meer voor mijn dochters...
Als je spelcomputer voor je kinderen zoekt: doen! Anders: niet doen! Wij hebben er 1 gekregen en ik gebruik hem nooit, alleen om te kijken of de websites die ik ontwikkel mooi werken op de ipad . Spelletjes doe ik op m'n telefoon en internetten altijd op m'n laptop, die pak ik er net zo makkelijk bij en werkt veel beter.
Ik kan m niet meer missen! Hij is idd fijn om heerlijk het internet af te struinen....en de kids zitten er elke avond even op. Vooral om te kleuren ...puzzelen....of de zapp app.
Ik heb een samsung tablet, en ben er SUPERblij mee. Maar pak nu, nu de nieuwigheid eraf is, toch weer vaker de laptop. Ik vind mn tablet heerlijk om te internetten en spelletjes te spelen maar voor typen (bijv webmail van mijn werk of bestellingen via internet) vind ik een laptop toch wel fijner, vooral door de muisbediening.
Ik zag ook nooit de toegevoegde waarde van een ipad, maar nu ik er toch een heb kan ik niet meer zonder. Ideaal! Mijn laptop gebruik ik bijna niet meer. Ik heb wel de ipad en geen andere tablet met android er op. Nu staat de iphone nog op mijn verlanglijstje.
Haha ik heb er 2 jaar over nagedacht of ik er eentje wilde en deze verjaardag ben ik overstag gegaan ik gebruik hem echt heel veel terwijl de pc in de woonkamer staat wij hebben trouwens geen iphone of iets anders... maar ook leuk voor dochter ze kan hem zelf goed vasthouden en op de bank op youtube een filmpje kijken of een boekje luisteren