Mijn dochter gruwelt van rijst, maar is gek op pasta. Wie heeft er lekkere recepten voor een gerecht (bij voorkeur met kipstukjes) dat zij met pasta kan eten en de rest van het gezin met rijst? Ben benieuwd!
Risotto met spinazie, room(kaas), kipstukjes en citroen kan heerlijk bij pasta ook. Romige tomatensaus met uien, kipstukjes en kruiden naar smaak kan bij beiden.
Ja doet ze hier ook. Zij vervangt de rijst voor pasta, dus ratatouille, hete kip, zoetzure kip etc allemaal met pasta. Enkel saté niet, dan eet ze er stokbrood bij.
Dan krijgen ze verder “gewoon” de oosterse saus. Dus bijv kip kerrie, of kip ketjap, babi ketjap etc.
Haha, snap ik! Die andere dingen kan ik me nog wel voorstellen met pasta. Maar saté met pasta lijkt me niks
Misschien couscous/pastasalade? Als je dat maakt met bijvoorbeeld aubergine, makreel en olijven (en paprika tomaat enzovoorts) dan kan dat voor allebei wel. Maar lijkt me wel lastig joh... Ik denk dat ik liever de rijst apart zou houden en m'n kind enkel de rest zou serveren.