Zo. Als mijn gastouder zo'n houding er op na hield ging ik heel snel op zoek naar een ander. Ik kan prima vrij nemen, maar ik wil niet al mijn vrije dagen opmaken aan de fratsen van mijn gastouder. Als de houding van mijn vraagouders zo was zoals die van jou, ben jij en je kindje zeker niet welkom bij mij. Je hebt een kind gekregen en je moet er zelf voor zorgen, heel simpel.Ik wil namelijk mijn vrije dagen ook sparen om zelf met mijn gezin op vakantie te gaan en niet besteden aan afspraken. Dan ga je lekker naar kinderdagverblijf toch??? maar dat doen ouders zoal jij niet, omdat ze gierig zijn. gastouder is toch goedkoper...tja dan heb je te maken met zulke zaken...
Lieve schat, jij kunt mij niet in de portemonnee kijken en hebt ook geen idee waarom ik voor een go heb gekozen. En ik vind het nogal wat, dat jij vraagouders gierig noemt. Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat wij nooit een goede atch zouden zijn qua vraag- en gastouder.
Ik hoef zeker niet in je portemonnee te kijken. Ik vind dat je wat respect mag tonen naar mensen die wel de hele dag voor je kind(eren) zorgen en liefde geven terwijl jij als ouder dat zelf hoort te doen, anders moest je maar geen kinderen baren. Je zou deze mensen dankbaar moeten zijn en niet steeds roepen als ik zo'n gastouder had dan ging ik op zoek naar iemand anders. Hiernaast vind ik de gezondheid van het kindje van mevrouw die deze topic heeft geopend veel belangrijker dan dat de ouders zelf hun kind moeten opvangen als dat eens moet. Als deze mevrouw vrij neemt dan wordt zij niet betaald, dus waar heb jij het over??Je hoeft mij geen woorden in de mond te leggen. Eind discussie...
Tjee, dus jij vindt je vraagouders niet alleen gierig maar ook slecht voor hun kinderen omdat ze er niet zelf voor zorgen maar dit door jou laten doen? Een oprechte tip voor ik deze discussie ook beeindig: praat niet te veel met je vraagouders want met zulke overtuigingen hou je er geen meer over.
Allemesmarties mens. Wat ben jij bot zeg en dan zelfs nog gastouder. Wens je van de vraag ouders of ze op hun knieen gaan voor je of uit je hier frustratie en jaloezie
Kan er echt niet bij. Jij werkt voor hobby onbetaald zeker? Wil je gastouderbureau wel graag weten want volgens mij ben jij zeer ongeschikt!
Juist wel laten praten met de vraagouders, precies zoals ze hier doet. Heb medelijden met de kindjes die bij haar opgevangen worden
Ik jaloers??? ik dacht het niet! jij bent jaloers, omdat je zelf niet voor je kind kan zorgen!!! jouw kind krijgt meer knuffels van een vreemde dan van jou en daarom ben JIJ JALOERS op gastouders. Ik zorg tenminste voor mijn kinderen en de kinderen van mijn vraagouders. En nee de vraagouders hoeven zeker niet voor mij door hun knieën...Er zijn genoeg gastouders door het land, maar ze blijven allemaal bij mij omdat ik mijn werk goed doe. En medelijden met het kind hoef je zeker niet te hebben, dat doe ik al, omdat jij als moeder ze in de steek laat...Hihihihi wat jullie zeggen doet mij echt niks!
OMG Wat ben jij erg zeg!! Damn wat maak jij idiote opmerkingen zeg!! Bah om misselijk van te woorden :x
Bijzonder dat rouaya slechts 8 posts heeft geplaatst, waarvan 7 in dit topic. Ik zoek overigens met een gastouder een match. Dit houdt in dat zij best vrij kan nemen en zo op mijn beurt ik ook, maar dat gaat dan wel in overleg. Gelukkig is er in overleg een heleboel mogelijk, maar ik zou het niet prettig vinden als een gastouder voortdurend afspraken maakt zonder te overleggen.
Dames, Geef gewoon je mening zonder elkaar persoonlijk aan te vallen. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd op Zwangerschapspagina.nl Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Oke laten we even duidelijk stellen dat niet elke go zo denkt Maar dat ik het nog steeds vreemd vind dat iemand vindt dat een go recht heeft op 3 weken vakantie en dat het daar bij moet blijven
Die mensen moeten zelf iets regelen dan. Mijn buurvrouw heeft een reserve gastouder voor zulke dingen en net als met vakanties. Iemand die in loondienst werkt heeft ook vrije dagen en moet ook wel eens naar de dokter....
Ik ben niet goed bij mijn pan? Ik denk dat jij niet helemaal lekker bent! ik vertel de waarheid. tsja dat doet pijn... Gastouders zijn geen nanny's. Als ik vrij wil neem ik die. Ik ben mijn eigen baas en hoef niemand om vrij te smeken. Uiteindelijk is de zorg van het kind jouw verantwoordelijkheid en niet die van mij. Het is immers jouw kind en niet die van mij. Als mijn kind of ik naar de dokter moet, dan doe ik dat, want zorg voor mijn kind staat boven alles. Have a nice day en no hard feelings!
OMFG ..jij bent echt heel erg.ik zou mijn kind voor geen goud een seconde bij jou laten. Ik snap niet wat jij als gastouder moet als je zo neerbuigend en beledigend bent naar de ouders die jou betalen .
Wat een kapsoneswijf ben jij. Die ouders geven jou de kans om thuis te blijven met je kinderen. Je mag blij zijn dat iemand je wilt betalen! Ik zou mijn kinderen ook voor geen dubbeltje bij iemand achterlaten met zo'n mentale hersenpan als dat jij hebt. Ik ben het helemaal met je eens dat sommige ouders wellicht wat minder zouden moeten kunnen werken en dat soms niet willen. Maar je vergeet een hele grote groep ouders die niet anders kan. Mn haren gaan echt rechtovereind staan na die teksten van jou. Brrrrr.