Wie weet wat dit kan zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamavanJordy, 24 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi allemaal,

Wij willen over een paar maandjes gaan klussen voor een tweede. Ik was aan de minipil en ben nu sinds kort daarmee gestopt. Ik ben al vanaf 1 augustus ongi en het gaat maar niet over. Dit is de 24ste dag al. Ik kreeg bij de minipil altijd bloedingen tussen door en die duurde een dag of 10 a 14 dan was het weer over. Nu kan het begin van mijn ongi dus ook van de minipil zijn, maar omdat ik daar na mee gestopt ben is denk ik ook mijn gewone bloeding daar meteen weer achteraan gekomen. Als ik normaal stopte met de gewone pil dan dan was er een dag of 2 niks (nu ook weer) en dan kwam mijn bloeding. Het lijkt iedere keer minder te worden (vooral s'avonds) en dan is het de volgende dag gewoon weer normaal. 8 weken na de bevalling van mijn zoontje heeft de gyn bij mij vanbinnen nog gekeken omdat ik nog vloeide toen, maar zag niks abnormaals. Een paar weken later was het toen ook over, totdat ik weer aan de mminipil ging. Nu verlies ik ook steeds wat stolseltjes lijkt het en soms is het bloed erg donker. Wat ik dan zie zitten in mijn inlegkruisje. Heb trouwens genoeg aan een inlegkruisje. Verschoon ik wel een paar keer per dag voor de frisheid. Wie weet waarom dit zo lang duurt nu? En wat kan de oorzaak zijn? Moet ik ermee naar de huisarts? Ik weet dus nu ook niet hoe lang mijn eerste cyclus is en of ik nu wel een eisprong heb gehad. Is de eerste ronde na het stoppen van de minipil. Wil alleen nu weten hoe mijn cyclus in elkaar zit en moet ik dit nu meerekenen als een cyclus van hoeveel dagen?
    Veel vragen, maar ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Ik heb werkelijk geen idee. Maar 24 dagen ongi is toch wel erg lang.
    Ik zou wel even langs de huisarts gaan.

Succes

liefs sancho :p

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nee, dit zou ik ook niet weten.... Misschien even bellen met je huisarts?

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik kan je ook geen antwoord geven,maar ik zou het even laten controleren bij de HA..

Groetjes,Alida

Deel Deze Pagina